• امروز : جمعه - ۱۰ فروردین - ۱۴۰۳
1

با خرید بلیط هواپیمای سفر به ترکیه، سیم کارت رایگان جایزه بگیرید!

  • کد خبر : 73566
  • ۲۷ دی ۱۴۰۱ - ۱۷:۲۶
با خرید بلیط هواپیمای سفر به ترکیه، سیم کارت رایگان جایزه بگیرید!

آیا می‌دانستید با شرکت در کمپین خرید بلیط هواپیمای سفر به ترکیه آپ و خرید بلیط هواپیما از طریق این اپلیکیشن، برنده جایزه سیم کارت آپتل با قابلیت مکالمه و اتصال به اینترنت می‌شوید؟

آسان پرداخت یک اپراتور موبایل به اسم آپتل دارد که در ایران و ترکیه فعال است. این اپراتور موبایل از اوایل دی به مشتریانی که بلیط هواپیمای خارجی را از آپ خریداری می‌کنند یک سیم‌کارت رایگان برای سفر به  ترکیه اهدا می‌کند.

این سیم‌کارت‌ها دارای قابلیت مکالمه و اتصال به اینترنت هستند و فعلا مختص سفر به ترکیه در اختیار مسافران قرار می‌گیرند.

 دو بسته در این سیمکارت‌ها شامل ۵ گیگ اینترنت به‌علاوه ۲۰۰ دقیقه مکالمه و ۲۰۰ پیامک به ایران ، قرار گرفته است. همچنین یک بسته مخصوص به ایران نیز در این سیم‌کارت وجود دارد که شامل ۵ گیگابایت اینترنت،۱۰۰ دقیقه مکالمه و ۱۰۰ پیامک برای داخل ایران است.

نحوه فعال‌سازی

بعد از خریداری بلیط هواپیما، همکاران آپ با مشتریان تماس خواهند گرفت و اطلاعات لازم را دریافت می‌کنند و سپس سیم‌کارت برای آن‌ها صادر شده و ظرف ۲۴ ساعت به دست مشتریان خواهد رسید. البته این نحوه ارسال برای کسانی است که از مبدأ تهران قصد سفر به ترکیه را داشته باشند.

البته برای مسافرینی که از شهرهای دیگر بلیت خریداری کرده باشند ولی مبدأ پرواز آن‌ها تهران باشد درصورتی‌که زمان کافی تا پرواز آن‌ها وجود داشته باشد سیم کارت برای آنها ارسال خواهد شد.

 ولی هنوز برنامه‌ریزی برای ارسال سیم‌کارت به کسانی که از دیگر فرودگاه‌های کشور قصد سفر به ترکیه را دارند   انجام نشده است اما در آینده نزدیک این سرویس نیز  فعال خواهد شد.

 ویژگی‌های این سیم‌کارت

 یکی از موضوعاتی که مسافرین ترکیه با آن مواجه هستند خرید سیم‌کارت در این کشور و برقراری تماس با ایران است. که این مشکل با وجود سیم‌کارت رایگان آپتل و ارسال سریع آن برای افراد برطرف شده است.

 ضمن اینکه خیال مسافران راحت است که زمان ورود به ترکیه به اینترنت دسترسی دارند  و به‌راحتی می‌توانند با ایران تماس برقرار کنند.

بسته اینترنت و مکالمه نیز برای سفر یک  هفته‌ای برنامه‌ریزی ‌شده است تا نیاز به تمدید نداشته باشند. هر چند که امکان خریداری بسته اینترنت و شارژ مجدد نیز  از طریق اپلیکیشن آپ و آپتل وجود دارد.

همچنین این سیم‌کارت همیشه فعال است و در ایران نیز می‌توانند از آن استفاده کنند.

همه کسانی که بلیط خریداری می‌کنند برنده هستند

همه کسانی که بلیط هواپیمای خود را از طریق اپلیکیشن آپ خریداری می‌کنند برنده هستند و این سیم‌کارت جایزه خریداری بلیط هواپیما محسوب می‌شود. درصورتی‌که مشتریان قبلاً سیم‌کارت آپتل را خریداری کرده و قصد سفر داشته باشند، سیم کارت آن‌ها نیز شارژ خواهد شد.

گفتنی است این کمپین تا پایان تعطیلات نوروزی که بیشترین میزان سفر به ترکیه در این بازه زمانی انجام می‌شود، ادامه دارد.

متقاضیان می‌توانند برای کسب اطلاعات بیشتر با پشتیبانی آسان پرداخت تماس حاصل کنند.

http://tejaratava.ir/?p=73566

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.