• امروز : پنج شنبه - ۹ فروردین - ۱۴۰۳
3

با حمایت به موقع بیمه البرز : پروژه ملی پل شهدای حصارک کرج افتتاح شد

  • کد خبر : 7061
  • ۰۱ آذر ۱۳۹۹ - ۱۷:۱۷
با حمایت به موقع بیمه البرز : پروژه ملی پل شهدای حصارک کرج افتتاح شد
باحمایت به موقع شرکت بیمه البرز در پرداخت خسارت، پروژه ملی پل شهدای حصارک کرج با حضور استاندار، شهردار و اعضای شورای شهر استان البرز افتتاح شد.

به گزارش روابط عمومی بیمه البرز، مهندس ناظمی، مدیرعامل شرکت راه سازی و ساختمان هنزا، پیمانکار ساخت پل شهدای حصارک کرج با قدردانی از بیمه البرز، گفت: خوشبختانه با حمایت های بیمه البرز به عنوان بیمه گردر دوران اجرای پروژه ساخت این پل و پرداخت به موقع خسارت حادثه های رخ داده در این پروژه، امروز شاهد افتتاح این پل هستیم.
وی ادامه داد: با افتتاح پل شهدای حصارک کرج، گره ترافیکی اتوبان کرج برطرف می شود و ترافیک سنگین اتوبان کرج روان خواهد شد که کمک شایانی به صرفه جویی در مصرف بنزین خواهد کرد.
مدیرعامل شرکت هنزا توضیح داد: در طی ساخت این پروژه به قیمت روز هفت هزار و ۵۰۰ میلیارد ریال، ده مورد خسارت رخ داد که خوشبختانه با حمایت های شرکت بیمه البرز و پرداخت خسارت های سریع و به موقع، احداث پل با تاخیر مواجه نشد که جا دارد از بیمه البرز به خاطر حمایت ها و پشتیبانی هایش قدردانی کنم.
احمد صفرزاده، معاون فنی بیمه البرز نیز در مراسم افتتاح پل شهدای حصارک کرج، گفت: احداث این پل از پایان سال ۱۳۹۳ شروع شد و در این مدت تحت پوشش بیمه تمام خطر نصب، مسوولیت پیمانکار در قبال شخص ثالث و بیمه ماشین آلات بیمه البرز قرار داشت. بر همین اساس و با توجه به این که شرکت بیمه البرز بر اصل مشتری مداری و جلب رضایت مشتری تاکید دارد، ده مورد حادثه رخ داده را در کم ترین زمان ممکن رسیدگی و خسارت آن را به بیمه گزار خود پرداخت کرد.

http://tejaratava.ir/?p=7061

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.