• امروز : پنج شنبه - ۶ اردیبهشت - ۱۴۰۳
2

با حضور وزیر ارشاد و عضو هیات مدیره بانک ملی ایران؛ سی و چهارمین نمایشگاه بین المللی کتاب تهران آغاز به کار کرد

  • کد خبر : 84993
  • ۲۱ اردیبهشت ۱۴۰۲ - ۱۴:۴۰
با حضور وزیر ارشاد و عضو هیات مدیره بانک ملی ایران؛ سی و چهارمین نمایشگاه بین المللی کتاب تهران آغاز به کار کرد

با حضور محمدمهدی اسماعیلی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی، صمد عزیزنژاد عضو هیات مدیره بانک ملی ایران و تنی چند از مقامات و مسئولان کشور؛ مراسم افتتاحیه سی و چهارمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران در سالن شبستان مصلی برگزار شد.

به گزارش تجارت آوا به نقل از روابط عمومی بانک ملی ایران، وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در این مراسم از عملکرد، احساس مسئولیت و حمایت های همه جانبه و تعاملات گسترده بانک ملی ایران در راستای برپایی این نمایشگاه قدردانی کرد و اظهارداشت: امسال فضای شهر و مصلی به صورت کامل در اختیار اهالی کتاب قرار گرفته و اشتیاق زیادی بین مردم فرهنگ‌ دوست کشورمان برای حضور در نمایشگاه داریم. 

وزیر ارشاد افزود: در این ۱۰ روز خدمتگزاری اهالی فرهنگ را بر عهده داریم و امیدواریم با همراهی بانک ملی ایران خاطرات خوبی برای بازدیدکنندگان عزیز رقم بزنیم.

گفتنی است، بانک ملی ایران به عنوان حامی و بانک عامل با مدرن‌ترین تجهیزات و به روزترین زیر ساخت های خدمات مالی دیجیتال در نظر گرفته شده در سی و چهارمین نمایشگاه بین المللی کتاب در تهران حضور دارد.

این بانک با حضور در این نمایشگاه به موسسات فرهنگی ، ناشران و همچنین به فعالان و اهالی حوزه کتاب و کتابخوانی خدمات مالی گسترده ای ارائه خواهد داد.

این بانک با تمرکز در راستای بهبود خدمات رسانی از امروز تا ۳۰ اردیبهشت ماه از ساعت ۱۰ صبح الی ۸ عصر در محل مصلی امام خمینی (ره) تهران، سالن شبستان پذیرای بازدید کنندگان خواهد بود.

بانک ملی ایران در سی و چهارمین نمایشگاه بین المللی کتاب تهران امسال با افتتاح حساب، صدور کارت های نقدی و هدیه، ثبت نام در سامانه بام، خدمات بانکداری الکترونیکی، توزیع دستگاه های کارتخوان، نصب و ارائه خدمات دستگاه های خود پرداز، کش لس، خود دریافت و استقرار باجه های سیار نیز به صورت تمام وقت به اهالی فرهنگ و کتاب خدمات رسانی خواهد کرد.

http://tejaratava.ir/?p=84993

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.