• امروز : جمعه - ۱۰ فروردین - ۱۴۰۳
2

باید با بهره برداری از تمام ظرفیت ها، مددرسان اشاعه فرهنگ قرض الحسنه باشیم

  • کد خبر : 58298
  • ۲۹ تیر ۱۴۰۱ - ۱۲:۲۵
باید با بهره برداری از تمام ظرفیت ها، مددرسان اشاعه فرهنگ قرض الحسنه باشیم

«حجت الاسلام والمسلمین ملا نوری» معاون تبلیغی مرکز مدیریت حوزه های علمیه کشور در دیدار با «سید حسین دامادی» مدیر شعب بانک قرض الحسنه مهرا یران در استان قم گفت: باید با بهره برداری از تمام ظرفیت ها، مددرسان اشاعه فرهنگ قرض الحسنه باشیم.

به گزارش تجارت آوا به نقل از روابط عمومی بانک قرض الحسنه مهر ایران، در ابتدای این دیدار، مدیر شعب استان قم گزارشی از فعالیت ها و اقدامات بانک قرض الحسنه مهر ایران ارائه و ضمن اشاره به نقش آفرینی بانک در ایفای مسئولیت های اجتماعی در سالهای اخیر، بر تداوم خط مشی بانک در خصوص محرومیت زدایی از جامعه و کمک به فرهنگ سازی قرض الحسنه تأکید نمود.
سید حسین دامادی با اشاره به نقش پر رنگ و تاثیر گذار حوزه های علمیه در فرهنگ سازی و اشاعه ارزش های معنوی و دینی در جامعه بالاخص در بین جوانان و نوجوانان افزود: ترویج سنت نیکوی قرض الحسنه و پذیرش آن از سوی اقشار جامعه مستلزم فرهنگ سازی مناسب بوده و بانک قرض الحسنه مهر ایران در نظر دارد با همکاری طلاب حوزه های علمیه و بهره مندی از ظرفیت بالای علمی آنان در این زمینه گام های بلند و موثری بردارد.

فرهنگ قرض الحسنه ریشه در اعماق اعتقادات مذهبی مردم دارد

حجت الاسلام والمسلمین ملا نوری معاون تبلیغی مرکز مدیریت حوزه های علمیه کشور ضمن اشاره به آثار و برکات فراوان و نیز پیامدهای مطلوب فرهنگی، اجتماعی و اقتصادی قرض الحسنه در جامعه، بیان داشت: فرهنگ قرض الحسنه ریشه در اعماق اعتقادات مذهبی مردم عزیز ایران اسلامی دارد .
وی در ادامه تصریح کرد: طلاب و مبلغین حوزه های علمیه در راستای وظیفه ذاتی طلبگی خود، تبلیغ و تبیین ابعاد و فضیلت های قرض الحسنه و آثار و برکات آن در جامعه را بر خود فرض دانسته و در این زمینه از همه ظرفیت های حوزه به ویژه در ماه های محرم و صفر از هیچ تلاشی فروگذار نمی نمایند .
در پایان حجت الاسلام والمسلمین ملا نوری ضمن تقدیر از کلیه خدمات بانک قرض الحسنه مهر ایران در مسیر اشاعه سنت الهی قرض الحسنه و دستگیری از محرومان ، برای مدیریت و همه کارکنان بانک از درگاه خداوند آروزی توفیق بیش از پیش نمود.

http://tejaratava.ir/?p=58298

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.