• امروز : جمعه - ۱۰ فروردین - ۱۴۰۳
5

بانک شهر در جهت پیشرفت کلانشهرها گام های استواری برداشته است

  • کد خبر : 37422
  • ۱۷ آبان ۱۴۰۰ - ۱۴:۰۷
بانک شهر در جهت پیشرفت کلانشهرها گام های استواری برداشته است

رئیس شورای اسلامی شهر مشهد گفت: بانک شهر همواره با حرکت در مسیر بانکداری حرفه ای ، ضمن برآورد ساختن نیازهای مشتریان شبکه بانکی در جهت پیشرفت کلانشهرها نیز گام های استواری برداشته است.

 به گزارش تجارت آوا به نقل از روابط عمومی بانک شهر، حسن موحدیان با بیان اینکه یکی از وظایف بانک ها در کشور کمک به توسعه و رشد شهرهاست، گفت: زمانی که برای توسعه یک شهر باتوجه به نیازهای شهروندان گام بر داشته می شود؛ پروژه هایی طراحی می شوند که قطعا مدیریت شهری به تنهایی قادر به تامین سرمایه آن نیست.
موحدیان تصریح کرد: مدیران بانک شهر طی سالهای متمادی، با بهره جویی از سیاست های کلان تعریف شده برای این بانک اقدام به جمع آوری سرمایه های خُرد مردمی کرده و با تجمیع آنها و تزریقشان به پروژه های شهری در قالب تسهیلات به مدیریت شهری همواره زمینه توسعه شهرها و کلانشهرهای کشور را فراهم کرده اند.
رئیس شورای اسلامی شهر مشهد با اشاره به اینکه شهر به عنوان یک سیستم زنده، دارای پتانسیل های بالقوه و بالفعل اقتصادی بسیاری است، گفت: موسسان بانک شهر با در نظر گرفتن ظرفیت های بسیار در شهرها و کلانشهرها ؛ بانکی را تاسیس کردند که در کنار سرمایه گذاری های گسترده شهرداری کلانشهرها به عنوان سهامداران بانک، زمینه سازی را برای جمع آوری سرمایه های خرد مردمی نیز فراهم سازند.
وی ادامه داد: آنچه مدیران بانک شهر در سیاست های کلان بانک در نظر گرفته بودند امروز با موفقیت در حال اجرایی شدن است و ما شاهد آن هستیم که با هدایت دقیق و منظم سرمایه های خرد مردمی پروژه های بسیاری در قالب های مگاپروژه در کشور و شهر مشهد ایجاد شده است.
موحدیان در پایان گفت: حضور مدیران بانک شهر طی هفته های گذشته در کنار مدیران شهری در مشهد و امضاء تفاهم نامه مشترک میان دوطرف که قطعا زمینه ساز رفع بخشی از چالش مالی در حوزه عمرانی شهر مشهد می باشد، نیز شایسته قدردانی است.

http://tejaratava.ir/?p=37422

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.