• امروز : پنج شنبه - ۹ فروردین - ۱۴۰۳
4

بانک سپه پیشرو در اجرای مصوبات دولت است/ تقدیر از بانک سپه به دلیل طراحی و اجرای اولین سیستم متمرکز بانکداری

  • کد خبر : 54221
  • ۰۴ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۴:۳۰
بانک سپه پیشرو در اجرای مصوبات دولت است/ تقدیر از بانک سپه به دلیل طراحی و اجرای اولین سیستم متمرکز بانکداری

وزیر امور اقتصادی و دارایی با تأکید بر اینکه بانک سپه پیشرو در اجرای مصوبات دولت است، گفت: با اجرای سیستم یکپارچه بانکداری و سند برنامه تحول راهبردی بانک سپه در افق ۱۴۰۴ باید به افق‌های آینده بانک نگریست و از دستاوردهای آن سخن گفت.

 به گزارش تجارت آوا به نقل از بانک سپه: دکتر احسان خاندوزی وزیر امور اقتصادی و دارایی در مراسم رونمایی از سیستم یکپارچه بانکداری و سند برنامه تحول راهبردی بانک سپه در افق ۱۴۰۴  که عصر امروز سه‌شنبه سوم خردادماه همزمان با گرامیداشت سالروز آزادسازی خرمشهر در سالن همایش‌های بانک سپه برگزار شد، با تقدیر از زحمات انجام‌ شده در طراحی، اجرا و مدیریت این سیستم، آن را نماد موفقیت بانک سپه در انجام مأموریت‌های محوله از سوی دولت و ساماندهی بانک‌ها دانست.
وی با تقدیر از تلاش‌های صورت گرفته در مدت‌زمان اجرا و نهایی شدن ابرپروژه ادغام، گفت: بانک سپه در ایفای مسئولیت خطیر ادغام، سربلند و موفق بوده و توانسته با اتکا به تجربیات حاصل در زمان ادغام، آن را در قالب سیستم یکپارچه بانکداری، طراحی، اجرا و عملیاتی کند.
وزیر امور اقتصادی و دارایی از پیگیری‌های انجام‌ شده دکتر ابراهیمی مدیرعامل بانک سپه درخصوص طراحی و اجرای اولین سیستم متمرکز بانکداری، تدوین سند تحول راهبردی بانک سپه در افق ۱۴۰۴ را نمادی از صرف فعل خواستن و توانستن عنوان کرد.
دکتر خاندوزی اقدامات انجام‌ شده درخصوص طراحی سیستم یکپارچه بانکداری در این بانک را فراتر از مسئولیت‌های اقتصادی و مالی آن دانست و تاکید کرد: با اجرای این سامانه و سند تحول باید به افق‌های آینده بانک سپه نگریست و از دستاوردهای آن سخن گفت.
وی با تأکید بر نقش و جایگاه بانک سپه در رشد و بالندگی اقتصادی، برنامه‌های این بانک را در مسیر  پیشبرد سیاست‌های دولت و نظام عنوان و از مدیران و کارکنان بانک سپه قدردانی کرد.
وزیر امور اقتصادی و دارایی این چشم‌انداز را در مسیر دستیابی به اهداف کشور و رشد اقتصادی دانست و بانک سپه را بانک پیشرو در اجرای مصوبات دولت مانند ارائه تسهیلات خرد به مردم بدون دریافت تضامین و… یاد کرد.

http://tejaratava.ir/?p=54221

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.