• امروز : جمعه - ۱۰ فروردین - ۱۴۰۳
7

بانک دی موفق به کسب گواهینامه استاندارد ISO10002 شد

  • کد خبر : 4409
  • ۰۵ آبان ۱۳۹۹ - ۱۱:۱۵
بانک دی موفق به کسب گواهینامه استاندارد ISO10002 شد

در پی اقدامات مدیریت امور بازرسی بانک دی، گواهینامه استاندارد بین‌المللی سیستم مدیریت رسیدگی به شکایات مشتریان (ISO 10002:2018) از مؤسسه SGS سوئیس به این بانک اعطا شد.

 به گزارش تجارت آوا به نقل ازاداره روابط عمومی و تبلیغات، بانک دی به واسطه استقرار فرآیندهای نظام مند و موثر برای رسیدگی به شکایات مشتریان طی دو مرحله ممیزی توسط ارزیابان مؤسسه بین المللی SGS سوئیس و تایید انطباق فعالیت های صورت گرفته در زمینه رسیدگی به شکایات با الزامات استاندارد، موفق به دریافت گواهینامه استاندارد ISO10002;2018 شد.
این ممیزی که با هدف تائید پایبندی به الزامات استاندارد و پیاده سازی فرآیندهای مدون در جهت استانداردسازی مدیریت رسیدگی به شکایات مشتریان انجام شد، اقدامات صورت گرفته در زمینه تدوین و جاری سازی روش اجرایی و سایر مستندات مرتبط در حوزه رسیدگی به شکایات مشتریان از جمله سامانه رسیدگی به شکایات مشتریان، دسترس پذیری برای اعلام شکایت، طراحی کانال های متعدد ارسال و دریافت شکایات مشتریان و تعریف پروژه های بهبود را مورد ارزیابی قرار داد که مدیریت امور بازرسی با همکاری مدیریت امور طرح و توسعه بانک دی با احراز شرایط لازم، موفق به دریافت گواهینامه استاندارد ISO10002;2018 شد.
بر اساس این گزارش، تدوین مستندات مرتبط، برخورداری از رویکرد فرآیندی در رسیدگی به شکایات، تجزیه و تحلیل، بررسی و دسته بندی شکایات و کاهش زمان رسیدگی به شکایات از مهم ترین عوامل تایید صلاحیت بانک دی برای اعطای گواهینامه استاندارد بین‌المللی سیستم مدیریت رسیدگی به شکایات مشتریان بوده است.
گفتنی است استاندارد  ISO10002;2018 یک راهنمای عمومی برای طراحی و پیاده سازی یک فرایند ثمربخش و کارا جهت رسیدگی به شکایات است که به سازمان ها کمک می کند تا از طریق تعریف پروژه های بهبود در جهت افزایش رضایتمندی مشتریان گام بردارند.

http://tejaratava.ir/?p=4409

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.