• امروز : سه شنبه - ۲۹ اسفند - ۱۴۰۲
2

بانک توسعه تعاون در سال ۱۴۰۱ شایسته ترین خدمات را به مشتریان ارائه کرد

  • کد خبر : 81217
  • ۰۶ فروردین ۱۴۰۲ - ۱۲:۵۱
بانک توسعه تعاون در سال ۱۴۰۱ شایسته ترین خدمات را به مشتریان ارائه کرد

عضو هیات مدیره بانک توسعه تعاون در بازدید از شعب دره شهر ، آبدانان و دهلران گفت : بانک در سالی که گذشت تلاش کرد تا شایسته ترین خدمات را به مشتریان ارائه کند.

به گزارش تجارت آوا به نقل از روابط عمومی بانک توسعه تعاون، محمد جعفرایرانی افزود : در مسیر رشد و تعالی اقتصاد تعاون و اجرای سیاست‌های ابلاغی ومصوبات سفر رئیس جمهور در قالب بسته های پولی و بانکی ازجمله ، تبصره ها ، تسهیلات قرض الحسنه، تامین مالی طرح های عمرانی و خرید اوراق، افزایش ۳۵ درصدی پرداخت تسهیلات نسبت به سال قبل وارائه خدمات ۷۰ درصدی به بخش تعاون ،بالاترین عملکرد را داشته ایم.
عضو هیات مدیره بانک توسعه تعاون افزود: بانک توسعه تعاون یک بانک کاملا حرفه ای وتوسعه ای است که بر اساس قانون ومصوبات قانونی اصل ۴۴ دولت به تصویب رسیده است که تمامی نیروهای شعب این بانک از قشر جوان ، کارآمد وآگاه به مسائل بانکی ، باسواد وشناخته شده ای تشکیل شده که سنجش مناسبی برای ارزیابی تلقی می شود.
وی ادامه داد: باید از حداقل ها استفاده حداکثری کرد وازفرصت هایی که نتوانستیم به طور کامل استفاده کنیم . درسال جدید می توان شاهد ارتقای استان ایلام در جذب منابع ، صدور ضمانت نامه و استفاده بهینه از منابع وارائه خدمات به مشتریان وی آی پی با توجه به ظرفیت های استان بود.
گفتنی است منابع استان ایلام ۱۳۴درصد، ضمانت نامه های صادره ۱۴۲ درصد ، تسهیلات ۱۵۷درصد ، وصول مطالبات غیرجاری ۱۰۵ درصد ، درآمدهای مشاع ۹۱در صد ، درآمدغیر مشاع ۸۱درصد رشد داشته وضمنا npl استان به میزان ۳٫۵۰ درصد کاهش یافته است.
بیژن کدیوریان مدیر شعب ایلام ، محمدرضا رضایتی رئیس دایره مالی و پشتیبانی استان و رضا نقدی رئیس حوزه حراست ،محمدجعفر ایرانی،عضو هیات مدیره بانک را در این بازدیدها همراهی می کردند.

http://tejaratava.ir/?p=81217

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.