• امروز : پنج شنبه - ۹ فروردین - ۱۴۰۳
3

بانک توسعه تعاون در حمایت از تعاونی های نوآور نقشی مهم بر عهده گرفته است

  • کد خبر : 43629
  • ۲۲ دی ۱۴۰۰ - ۱۶:۱۲
بانک توسعه تعاون در حمایت از تعاونی های نوآور نقشی مهم بر عهده گرفته است

معاون تعاون وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی بر نقش مهم بانک توسعه تعاون در حمایت از تعاونی های نوآور تاکید ورزید.

به گزارش تجارت آوا به نقل از روابط عمومی بانک توسعه تعاون، مهدی مسکنی معاون تعاون وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی در بازدید از غرفه بانک توسعه تعاون در هفتمین نمایشگاه تراکنش ایران اظهار داشت: فعالیت های نوآورانه و دانش بنیان امروزه به عنوان محرک رشد اقتصادی مطرح هستند و این فعالیت ها درصد بالایی از اقتصاد ملی کشورها را در بر گرفته اند.
وی افزود: بانک توسعه تعاون برنامه های ویژه ای در حوزه ارائه خدمات اعتباری و بانکی برای تعاونگران در نظر گرفته است و اعطای تسهیلات با نرخ ترجیحی به تولید کنندگان و کارآفرینان بخش تعاون از مهمترین ماموریت های بانک به شمار می رود.
مسکنی خاطر نشان کرد: در حال حاضر استارتاپ ها و شرکت های دانش بنیان در قالب شرکت تعاونی مشغول فعالیت هستند و از برنامه های مهم معاونت تعاون سازماندهی و ایجاد مکانیزم های تشویقی برای حمایت از تعاونی های دانش بنیان با همراهی بانک توسعه تعاون است.
معاون تعاون وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی با اشاره به حضور بانک توسعه تعاون در طرحهای ملی گفت: این بانک با ایفای نقش عاملیت در همکاری با دستگاه های اجرایی، در طرحهای اشتغال زایی حضور دارد و معاونت تعاون نیز برای حمایت از تعاونگران، همکاری های گسترده ای با بانک به اجرا در می آورد.
مسکنی همچنین در بازدید از شرکت متمرکز الکترونیک توسعه تعاون، سمات گفت: این شرکت زیر مجموعه بانک توسعه تعاون، اقدامات مناسبی در ارائه محصولات فناورانه ویژه تعاونی ها و استارتاپ ها و نیز کمک به گسترش زیرساخت های بانکداری الکترونیک صورت داده است و سمات مزیتی برای تسهیل گری و ایجاد هاب فناورانه در روابط اقتصادی میان فعالین بخش تعاون محسوب می گردد.
گفتنی است مسکنی به همراه سید معین هاشمی مدیر کل توسعه تعاون وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی طی بازدیدهایی با دست اندرکاران صنعت تراکنش و پرداخت به گفتگو نشست.

http://tejaratava.ir/?p=43629

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.