• امروز : پنج شنبه - ۳۰ فروردین - ۱۴۰۳
2

بانک توسعه تعاون حامی رویداد اینوتکس ۲۰۲۲

  • کد خبر : 52461
  • ۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۱ - ۱۹:۵۴
بانک توسعه تعاون حامی رویداد اینوتکس ۲۰۲۲
بانک توسعه تعاون به عنوان یکی از حامیان اصلی نمایشگاه بین المللی نوآوری و فناوری طی روزهای 20 تا 23 اردیبهشت در پارک فناوری پردیس حضور دارد.

بانک توسعه تعاون به عنوان بانک تخصصی تعاونگران و کارآفرینان طی سالهای اخیر خدمات اعتباری و تخصصی متنوعی به فعالیت های نوآورانه و فناورانه اقتصاد ارائه داده است و قراردادهای همکاری متنوعی با معاونت علمی و فناوری رییس جمهور و صندوق نوآوری و شکوفایی به اجرا درآورده است.
غرفه بانک توسعه تعاون با حضور کارشناسان و متخصصین اعتباری، بانکداری الکترونیک، ارزی و ارتباط با مشتریان آماده معرفی خدمات به علاقه مندان و شرکت های حوزه فناوری و نوآوری است.
این بانک طی دو سال اخیر از حامیان اصلی نمایشگاه بین المللی نوآوری و فناوری اینوتکس بوده است. بانک توسعه تعاون در تلاش است تا با همکاری برگزار کنندگان نمایشگاه نقش موثری در تقویت ارتباط سرمایه گذاران داخلی و بین المللی با شرکت ها و استارتاپ ها، ارتقای مشارکت و همکاری بین شرکت های فناور و استارتاپ های داخلی و بین المللی و مهیاسازی شرایط گفتگو و شبکه سازی بین فعالان اکوسیستم نوآوری و فناوری ایفا می نماید.
این بانک به عنوان یکی از حامیان اصلی نمایشگاه کمک می کند تا علاوه بر معرفی فناوری های روز به صنایع بزرگ و متوسط، مشتریان محصولات فناورانه به تولیدکنندگان آنها متصل گردند و سرمایه گذاران با فرصت های سرمایه گذاری در طرح های فناورانه یا استارتاپ ها آشنا شوند.
گفتنی است اینوتکس پیچ، یکی از بخش‌های رقابتی نمایشگاه اینوتکس است که رقابتی بزرگ را بین استارتاپ های سراسر کشور رقم خواهد زد. در این بخش رقابت بین استارتاپ‌ها در قالب نبرد استارتاپی (Battle) اتفاق خواهد افتاد. در اینوتکس بتل، استارتاپ‌ها علاوه بر معرفی محصولات یا خدمات خود، دو به دو به بحث و مناظره با یکدیگر خواهند پرداخت تا در نهایت برترین استارتاپ‌ها از دیدگاه داوران و مخاطبان انتخاب گردد.
همچنین استیج اینوتکس نیز مشتمل بر بیش از ۳۰ ساعت سخنرانی، پنل و گفتگو با هدف فرهنگ‌سازی کارآفرینی، و همچنین ایجاد انگیزه در جوانان با محوریت موضوعات تصویر کلان اکوسیستم استارتاپی ایران و جهان، اهمیت سرمایه انسانی ، فینتک ، هلث تک و بلاک چین برگزار می گردد.

http://tejaratava.ir/?p=52461

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.