• امروز : جمعه - ۱۰ فروردین - ۱۴۰۳
1

بانک توسعه تعاون بیش از ۲۳۰۰ میلیارد ریال تسهیلات در استان زنجان پرداخت کرد

  • کد خبر : 14041
  • ۲۴ بهمن ۱۳۹۹ - ۹:۰۹
بانک توسعه تعاون بیش از ۲۳۰۰ میلیارد ریال تسهیلات در استان زنجان پرداخت کرد

مدیر شعب بانک توسعه تعاون استان زنجان در نشست خبری به مناسبت دهه مبارک فجر، فعالیت های این بانک در استان زنجان را طی سال جاری تشریح کرد.

به گزارش تجارت آوا به نقل از روابط عمومی بانک توسعه تعاون، مسعود کردستانی مدیر شعب بانک توسعه تعاون استان زنجان به مناسبت فرارسیدن چهل و دومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی عملکرد شعب این بانک را در استان زنجان تشریح کرد.
کردستانی ضمن تبریک دهه مبارک فجر به مشتریان، تعاونگران و عموم مردم زنجان، گفت: بانک توسعه تعاون استان زنجان در راستای حمایت از تولید و ایجاد اشتغال در سال جاری ۲،۳۲۵ میلیارد ریال تسهیلات پرداخت نموده که در مقایسه با سال قبل از ۶۵ درصد رشد برخوردار است.
وی تصریح کرد: از مبلغ مذکور ۲۹۰میلیارد ریال در بخش کشاورزی ، ۹۵۰میلیارد ریال در بخش صنعت و معدن ، ۷۸۰میلیارد ریال در بخش مسکن و خدمات و ۱۰۳ میلیارد ریال تسهیلات قرض الحسنه ازدواج و بقیه در قالب تسهیلات عمومی پرداخت گردیده است.
مدیر شعب بانک توسعه تعاون استان زنجان در بخش دیگری از سخنان خود گفت: بانک توسعه تعاون به عنوان یکی از بانکهای عامل پرداخت تسهیلات طرح اشتغال پایدار روستایی از محل اعتبارات صندوق توسعه ملی در سال جاری ۱۵۵ فقره پرونده با رقمی بالغ بر ۲۴۶ میلیارد ریال تسهیلات در استان زنجان پرداخت نموده است.
وی ضمن تاکید بر حمایت مستمر این بانک از فعالان اقتصادی افزود: بانک توسعه تعاون در پرداخت تسهیلات از محل بند الف تبصره ۱۸ قانون بودجه نیز با صندوق توسعه ملی قرارداد عاملیت دارد که تاکنون ۸۷ فقره پرونده با رقمی بالغ بر ۴۰۰میلیارد ریال تسهیلات در استان پرداخت شده است.
کردستانی با اشاره به ظرفیت بالای استان در بخش های صنعت و معدن، کشاورزی و خدمات ترغیب کارآفرینان به سرمایه گذاری در جهت این مزیتها را زمینه ساز توسعه استان دانست و موقعیت ویژه استان بدلیل قرار گرفتن در شاهراه مرکز به غرب و شمال غرب کشور، سرمایه گذاری در استان زنجان دارای توجیه اقتصادی بسیار بالایی برشمرد.
وی ارائه خدمات مشاوره ای به تعاونگران و کارآفرینان در زمینه های ارزش آفرینی بهینه منابع بانکی و کاهش ریسک اعتباری و توسعه کسب و کار را از تکالیف بانک های توسعه ای برشمرد و افزود: فعالان اقتصادی و سرمایه گذاران می توانند از خدمات مشاوره ای بانک توسعه تعاون بصورت رایگان استفاده نمایند.
کردستانی با بیان اینکه در ارزیابی عملکرد استانها و شعب در شش ماهه اول سال ۱۳۹۹ مدیریت شعب استان زنجان و شعب ابهر و ماهنشان رتبه برتر کشوری را بدست آوردند، تاکید کرد: این موفقیتها مرهون تلاش شبانه روزی همکاران بنده در جای جای استان بوده است.
وی توجه به گرایش مشتریان به بانکداری الکترونیکی را از الزامات بانکداری عصر حاضر دانست و افزود :با توجه به شرایط کرونایی موجود و الزام رعایت پروتکلهای بهداشتی مشتریان گرامی می توانند بدون مراجعه به شعب بانک توسعه تعاون از همراه بانک و اینترنت بانک، بخش عمده ای از خدمات مورد نیاز خود را دریافت کنند.
مدیر شعب بانک توسعه تعاون استان زنجان در بخشی از سخنان خود مطالبات غیرجاری را یکی از چالشهای شبکه بانکی دانست و افزود: در اجرای بند((ل)) تبصره ۱۶ قانون بودجه ۲۴ پرونده مطالبات و در اجرای بند((خ)) ماده ۳۳ برنامه ششم توسعه تعداد ۹۵ پرونده مطالبات معوق در استان تعیین تکلیف شده است و در راستای اجرای قانون تسهیل تسویه بدهکاران بانکی ۴ فقره پرونده مطالبات بانک در شرف تعیین تکلیف است.همچنین در سال جاری ۴ فقره اقاله در استان انجام شده که جزو پرونده های قدیمی در استان بودند. مجموعا بانک توسعه تعاون استان زنجان به تعداد ۴۳۶ پرونده به مبلغ ۲۴۲۰ میلیارد ریال رادر سال جاری امهال کرده است.
کردستانی در ادامه افزود: به منظور مساعدت به مشتریانی که دارای بدهی معوق به بانک توسعه تعاون هستند این بانک با اجرای طرح بخشودگی وجه التزام تاخیر تادیه دین را تا پایان سال جاری ادامه می دهد، لذا آن دسته از دریافت کنندگان تسهیلات که تاکنون موفق به پرداخت اقساط خود به بانک توسعه تعاون نشده اند تا پایان سال جاری فرصت دارند با مراجعه به شعب بانک توسعه تعاون در سراسر استان زنجان با تسویه کامل بدهی خود از این بخشودگی بهره مند شوند.

http://tejaratava.ir/?p=14041

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.