• امروز : جمعه - ۱۰ فروردین - ۱۴۰۳
2

بانک توسعه تعاون به اعضای اتحادیه تعاونی های مصرف فرهنگیان تسهیلات غیر حضوری پرداخت می کند

  • کد خبر : 62991
  • ۱۴ شهریور ۱۴۰۱ - ۱۶:۱۱
بانک توسعه تعاون به اعضای اتحادیه تعاونی های مصرف فرهنگیان تسهیلات غیر حضوری پرداخت می کند

تفاهم نامه پرداخت تسهیلات غیرحضوری میان بانک توسعه تعاون و اتحادیه تعاونی های مصرف فرهنگیان ایران امضا شد.

به گزارش تجارت آوا به نقل از روابط عمومی بانک توسعه تعاون، رئیس هیات مدیره بانک توسعه تعاون در مراسم امضای این تفاهم نامه گفت:بانک توسعه تعاون این افتخار را داشته است که اولین ضمانت نامه غیرحضوری را برای اتحادیه تعاونی های مصرف فرهنگیان گشایش کند.
سید باقر فتاحی افزود:بانک توسعه تعاون این توانایی را دارد بخش زیادی از خدمات مالی و بانکی اتحادیه و اعضای آن را تامین کند. وی ادامه داد:اعضای اتحادیه جزو خوش حساب ترین مشتریان هستند و ما با افتخار آماده ارائه خدمات به قشر عزیز فرهنگی هستیم.
وی ادامه داد:۲۵۰ هزار نفر از اعضای اتحادیه تعاونی های مصرف فرهنگیان نزد بانک توسعه تعاون حساب دارند.
فتاحی اعلام کرد:انعقاد تفاهم نامه با اتحادیه را در هفته تعاون به فال نیک می گیریم و تلاش می کنیم تا پایان شهریور این تفاهم نامه اجرایی شود.
رئیس هیات مدیره بانک توسعه تعاون گفت:تمام واحد های بانک در حال کار هستند تا محتوای این تفاهم نامه در سریع ترین زمان ممکن عملیاتی شود.
سعید معادی،معاون مدیر عامل در امور استان ها و بازاریابی در این مراسم گفت:اتحادیه تعاونی های مصرف فرهنگیان یکی از تعاونی های موفق در حوزه تعاون در سطح کشور است. وی افزود:انتظار اتحادیه از بانک به حق است و ماباید بتوانیم سبد خدمات خود را کامل کنیم.
یونس کلانتری،رئیس اداره کل امور مشتریان و توسعه بازار نیز در مراسم امضای تفاهم نامه گفت:۲۵۰هزار نفر از اعضای اتحادیه تعاونی های مصرف فرهنگیان مشتری بانک هستند و ما این آمادگی را داریم در صورت ثبت گروهی دریافت تسهیلات اقدام به پرداخت تسهیلات به صورت غیر حضوری کنیم.
محمد جلیلیان،مدیر عامل اتحادیه تعاونی های مصرف فرهنگیان نیز گفت:خدمات بانک توسعه تعاون در حوزه ریالی و ارزی در اولویت این اتحادیه قرار دارد.
وی افزود: شرکت های تابعه اتحادیه نیز همکاری خود را با بانک توسعه تعاون خواهند داشت .
گفتنی است،بر اساس موضوع این تفاهم نامه،ارائه خدمات و پرداخت تسهیلات بانکی به صورت غیر حضوری و به جامعه هدف اتحادیه برای خرید کالاهای اساسی با اولویت تولید داخل در چارچوب ضوابط و مقررات جاری بانک توسعه تعاون و بانک مرکزی در اولویت قرار می گیرد.

http://tejaratava.ir/?p=62991

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.