• امروز : جمعه - ۳۱ فروردین - ۱۴۰۳
4

بانک توسعه تعاون بانکی مردم‌محور است

  • کد خبر : 43192
  • ۱۶ دی ۱۴۰۰ - ۱۵:۱۷
بانک توسعه تعاون بانکی مردم‌محور است

رئیس هیات‌مدیره بانک توسعه تعاون با حضور در موکب سردار شهید سلیمانی، ضمن پاسخ‌گویی به مراجعات مردمی گفت: بانک توسعه تعاون بانکی مردم‌محور است.

به گزارش تجارت آوا به نقل از روابط عمومی بانک توسعه تعاون، سید باقر فتاحی رئیس هیات‌مدیره بانک توسعه تعاون در حاشیه برنامه پاسخ‌گویی به مراجعات مردمی در موکب شهید سلیمانی در پارک دانشجو تهران گفت: مجموعه وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی از پرمخاطب‌ترین دستگاه‌های اجرایی به‌‌شمار می‌رود که انواع خدمات اجتماعی، بانکی، روابط کار، اشتغال و کارآفرینی ارائه می‌گردد.
وی افزود: مدیران بانک توسعه تعاون نیز به عنوان یک بانک دولتی و تخصصی جامعه تعاون‌گران و کارآفرینان همواره در پی آن بوده‌اند تا با حضور در استان‌های مختلف به مسائل و مشکلات مردم در حوزه‌های مربوطه گوش فرادهند و در رفع مشکلات و ارائه راهکارها به مراجعین کوشا باشند.
فتاحی با اشاره به روابط گسترده بانک توسعه تعاون با عموم مردم در سراسر کشور گفت: طرح اشتغال پایدار روستایی و عشایری، تسهیلات موضوع بند الف تبصره ۱۸ قانون بودجه، تفاهم‌نامه‌ها و قراردادهای متنوع با اتحادیه‌ها و تعاونی‌های سراسر کشور از جمله خدمات بانک توسعه تعاون بوده است که تلاش شده است در حین اجرا، با تدابیر ارکان مدیریتی و اجرایی بانک، فرآیندها و راهکارها برای متقاضیان شفاف باشد و دستاوردهای مناسبی در این طرح‌ها برای عموم مردم حاصل گردیده است.
رئیس هیات‌مدیره بانک توسعه تعاون به برقراری موکب شهید سلیمانی اشاره کرد و گفت: وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی به‌عنوان وزارت مردم، تلاش داشته است تا به تقویت ارتباطات مردمی مبادرت ورزد و حضور مسئولین و دست‌اندرکاران بخش‌های وزارتخانه در این محفل می‌تواند در راهنمایی مردم در موضوعات مختلف و گره‌گشایی از مسائل و مشکلات موثر واقع گردد.
در این نشست که با حضور برخی معاونین وزیر و نمایندگان دستگاه‌های اجرایی زیرمجموعه وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی همراه بود، حمید البرزی مدیر امور اعتباری و حجت شمس رئیس اداره کل حوزه مدیریت بانک توسعه تعاون نیز حضور داشتند.

http://tejaratava.ir/?p=43192

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.