• امروز : پنج شنبه - ۹ فروردین - ۱۴۰۳
8

بانک توسعه تعاون از ظرفیت‌های تولیدی استان قم حمایت می‌کند

  • کد خبر : 37484
  • ۱۷ آبان ۱۴۰۰ - ۲۲:۱۲
بانک توسعه تعاون از ظرفیت‌های تولیدی استان قم حمایت می‌کند

دکتر محمدجعفر ایرانی عضو هیات مدیره بانک توسعه تعاون در سفر یک روزه خود به قم ضمن بررسی عملکرد شعب استان از برخی طرحهای تولیدی وصنعتی در این استان نیز بازدید نمود و بر حمایت بانک از طرحهای این استان تاکید کرد.

به گزارش تجارت آوا به نقل از روابط عمومی بانک توسعه تعاون، دکتر ایرانی با حضور در شهرک صنعتی شکوهیه (که یکی از بزرگترین شهرکهای صنعتی فعال کشور می باشد) از چند طرح صنعتی این شهرک که بامشارکت بانک توسعه تعاون فعالیت می کند بازدید نمود و از نزدیک در جریان تولید این واحدها قرار گرفت.
بازدید از شرکت های لیوپیک و فولاد سازان جم
ایرانی در این بازدیدگفت: بانک توسعه تعاون به عنوان بانک تخصصی بخش تعاون و بانک حامی اشتغال و تولید با تمام امکانات و منابع موجود در خدمت رونق بخش تعاون و تقویت ظرفیت های اقتصادی استان میباشد و با اشاره به عملکرد بانک در پرداخت تسهیلات از محل توسعه ملی تاکید کرد: بانک توسعه تعاون جزء پنج بانک اول در پرداخت تسهیلات ازمنابع صندوق توسعه ملی میباشد.
وی در بازدید از شرکت فولاد سازان نیز، صنعت فولاد در کشور را از بخش های مهم و تأثیرگذار در کشور دانست و افزود:ظرفیت های متفاوت این صنعت از ویژگیهای خاص آن بوده که زمینه توسعه بیش از پیش را برای کشور فراهم می‌سازد.
بانک توسعه تعاون با توجه به رسالت حمایت از تولید و اشتغال آمادگی خود را جهت حمایت از طرح های توسعه ایی در کشور من جمله امثال این شرکت ها اعلام می نماید.
در ادامه عبدالهی مدیرعامل شرکت فولاد سازان ضمن تشکر از حضور دکتر ایرانی در شهرک صنعتی شکوهیه و بازدید از شرکت های فعال شهرک ، طرح های در دست توسعه هلدینگ ملک را تشریح نمود و خواستار استفاده سایر شرکت های زیر مجموعه این هلدینگ از خدمات بانک توسعه تعاون شد.
طرح توسعه فولاد سازان جم در استان قم و نیز طرح نیروگاهی که توسط شرکت هلدینگ ملک در دست اجرا می باشد از ظرفیت همکاری های جدید با بانک توسعه تعاون اعلام گردید.
دکتر ایرانی ضمن تشکر از تعاملات این شرکت ها با بانک توسعه تعاون استان قم، در راستای حمایت از طرح های توسعه ایی اعلام شده، استفاده از ظرفیت صندوق توسعه ملی با معرفی بانک توسعه تعاون به عنوان بانک عامل در این طرحها به مدیرعامل شرکت فولادسازان پیشنهاد و تاکید نمود بانک توسعه تعاون برای ارائه هرگونه خدمات مالی به شرکت های زیرمجموعه به منظور حفظ اشتغال موجود وایجاد شغل پایدار آمادگی لازم را دارا می باشد.
دکتر ایرانی با اشاره به اشتغال بالای ۲۰۰ نفر در این دو شرکت که نشان دهنده ظرفیت های اقتصادی مناسب آنها می باشد و باتوجه به امضای تفاهم نامه همکاری مدیریت شعب استان قم با شرکت فولادسازان جم گفت:امکان ارائه خدمات اعتباری به پرسنل این شرکت در جهت رفاه حال کارکنان وکارگران زحمتکش مهیا می باشد و هم چنان‌که این شرکتها با توجه به دریافت مبلغی بالغ بر ۲۱۰ میلیارد ریال تسهیلات از بانک توسعه تعاون توانسته است حیات اقتصادی خود را مستمر ساخته و مصرف صحیح منابع موجب ایجاد اشتغال پایدار موجود گردیده است.
در پایان سفر یک روزه دکترایرانی (عضو هیئت مدیره) از شعب مطهری و ولایت ضمن گفتگوی صمیمی با همکاران استان سرمایه انسانی را مهم ترین رکن یک سازمان دانست و خاطر نشان کرد: وجود پرسنل جوان، تحصیلکرده،منعطف،ارزش آفرین وخلاق در بانک، فرصتی مناسب برای تحقق اهداف عالیه نظام مقدس جمهوری اسلامی دانست که با ترزیق روحیه نشاط و افزایش انگیزه نیروی انسانی ارتباط مستقیم دارد.
دکتر ایرانی ضمن تأکید بر فضای رقابتی وشرایط اقتصادی و رویکرد دولت سیزدهم،لزوم استفاده از همه ظرفیت های بانک را لازم دانست و گفت: اگر پرسنل بانک با ظرفیت هایی که دارند ۱۰درصد با تمرکز بیشتر در حیطه ماموریت های محوله واستراتژی ترسیمی فعالیت نمایند نتایج حاصله در برنامه های بانک بسیار چشم گیر وقابل قبول تر خواهد بود.
وی درپایان گفت: با توجه به ظرفیت های فراوان استان قم،عملکرد بانک در شاخص های عملکردی بالاتر از وضع مطلوب می‌باشد و نقش همکاران در جذب مشتریان،بازارهای جدید،سهم بیشتر از اقتصادکشور و رسیدن به ۲۵ درصدی از اقتصاد کشور،بسیار حائز اهمیت می‌باشد.

http://tejaratava.ir/?p=37484

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.