• امروز : پنج شنبه - ۶ اردیبهشت - ۱۴۰۳
1

بازنگری سند راهبردی و چشم انداز بانک کشاورزی تا سال ۱۴۰۴

  • کد خبر : 50399
  • ۱۷ فروردین ۱۴۰۱ - ۱۴:۳۳
بازنگری سند راهبردی و چشم انداز بانک کشاورزی تا سال ۱۴۰۴
رشد درآمد بیشتر و سطح زندگی بالاتر همه مشتریان به ویژه کشاورزان از اهداف بنیادی نظام راهبردی بانک کشاورزی است و همسو با آن اهداف و فعالیت های راهبردی همچون تامین مالی و حمایت از طرح های اولویت دار بخش کشاورزی ، مدرن سازی کشاورزی و ایجاد افق های جدید در این بخش،حرکت در مسیر بانکداری دیجیتال و استفاده از فناوری های نوین،و .... تدوین شده است.

به گزارش تجارت آوا به نقل از روابط عمومی و همکاری های بین الملل بانک کشاورزی،روز دوشنبه پانزدهم فروردین ماه سال جاری، جلسه  بازنگری سند راهبردی و چشم انداز این بانک در افق سال ۱۴۰۴ برگزار شد.

مهدی رضایی سرپرست بانک کشاورزی در این جلسه با اشاره تشکیل کارگروه ویژه در این بانک با هدف تحقق شعار سال درمحورهای حمایت وتامین مالی تولید دانش بنیان و اشتغال آفرین، یکی از مهم ترین شاخص های تدوین سند راهبردی را تداوم حمایت از تولید دانش بنیان واشتغال آفرین در بخش کشاورزی دانست.

وی با بیان اینکه سند راهبردی بانک کشاورزی تا پایان فروردین ماه سال جاری تدوین خواهد شد خاطرنشان کرد: امسال حرکت همه حوزه ها بر اساس برنامه های تدوین شده و در چارچوب این چشم انداز صورت خواهد گرفت.

رضایی اضافه کرد: سند راهبردی و چشم انداز این بانک در افق سال ۱۴۰۴ پس از بازنگری،اصلاح و تأیید به واحدهای تابعه ابلاغ خواهد شد.

http://tejaratava.ir/?p=50399

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.