• امروز : جمعه - ۱۰ فروردین - ۱۴۰۳
1

بازدید و نشست صمیمی معاون امور مجلس ریاست محترم جمهور و هیآت همراه با دبیر و مسئولین ستاد اجرایی چهارمین جشنواره تولید ملی

  • کد خبر : 77985
  • ۰۵ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۹:۱۴
بازدید و نشست صمیمی معاون امور مجلس ریاست محترم جمهور و هیآت همراه با دبیر و مسئولین ستاد اجرایی چهارمین جشنواره تولید ملی
علیرضا جوقه دوست مدیر روابط عمومی جشنواره : دکترسیدمحمد حسینی معاون محترم امور مجلس ریاست محترم جمهور طی بازدید از ستاد برگزاری چهارمین جشنواره تولید ملی در محل ساختمان سروش صداوسیمای استان گیلان با دبیر و مسئولین ستاد برگزاری جشنواره به گفتگو پرداخت .


تجارت آوا، در ابتدای این دیدار که در ساختمان سروش صداو سیمای مرکز گیلان برگزار شد دکتر حامد کاسی پور گزارشی از روند فعالیت دفتر نمایندگی سروش صداوسیمای مرکز گیلان ارائه کرد.
دکتر امیر رضا داودی پسند دبیر جشنواره ضمن عرض خوش آمدگویی و تبریک ایام شعبانیه به حضار گزارش کاملی از روند برگزاری چهارمین جشنواره تولید ملی و برنامه های این ستاد ارائه نمود و تقویت بخش روابط عمومی ها را در امر معرفی برندینگ تولیدات داخلی موثرترین عامل برای ارائه محصولات داخلی دانست .
دکتر داودی پسند در ادامه به بسته های حمایتی و جوایز ویژه جهت تشویق بیشتر مدیران روابط عمومی پرداخت و گفت : در این دوره از جشنواره جایزه ویژه ای برای مدیر روابط عمومی برتر به مبلغ صد میلیون تومان در نظر گرفته شده است که امیدواریم این جایزه باعث پویایی روابط عمومی ها شده چرا که روابط عمومی ها پیشانی هر مجموعه هستند
در ادامه این نشست دکتر سید محمدحسینی معاون محترم رییس جمهورضمن قدردانی و تشکر بابت برگزاری این رویداد ملی در مورد اهمیت روابط عمومی و معرفی کالای تولید ملی و داخلی فرمود : در مراسم دیدار هیآت دولت با مقام معظم رهبری در هفته دولت ایشان تاکید فرمودند که به مردم باید اطّلاع‌‌رسانی کنید. امید مردم و اعتمادشان با این اطّلاع‌رسانی افزایش پیدا میکند.
معاون امور مجلس حمایت مجموعه دولت را در برگزاری هرچه باشکوه تراین جشنواره اعلام کردند و خطاب به مسئولین حاضر، مدیران استانی و کشوری خواستار حمایت بیشتر از این جشنواره شدند .
دکتر محمد باقر باقرزاده مدیرکل صداوسیمای استان گیلان هم که یکی از میهمانان این نشست بود ضمن تشکر از برگزارکنندگان این جشنواره گفت : با توجه به اهمیت اطلاع رسانی و با عنایت به منویات مقام معظم رهبری مبنی بر اقتصاد مقاومتی و حمایت از کالای ایرانی به جهت همراهی با ستاد برگزاری جشنواره آمادگی مجموعه صداوسسیما ی مرکز گیلان را برای پخش برنامه های تولید شده از شرکت کنندگان چهارمین جشنواره تولید ملی را اعلام مینماییم .
لازم به ذکر است در این نشست حسین مصطفی پور معاون سیاسی ، امنیتی و اجتماعی استانداری گیلان ، دکتر مرتضی طالع ماسوله ریاست بنیاد ملی توسعه پایدار ایران ، شهرام پرآورمعاون اجرایی دبیرچشنواره ، مهنس طوبی موسی زاده عضوشورای راهبردی جشنواره ، سید تقی بادوام معاون اداری شهر صنعتی رشت ، مهندس مهدی علینژاد مشاور مدیرعامل شهر صنعتی رشت و دبیراستانی جشنواره در گیلان ، مهندس محمدی معین عضو سازمان نظام مهندسی استان گیلان و جمعی از اصحاب رسانه حضور داشتند .

http://tejaratava.ir/?p=77985

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.