• امروز : جمعه - ۱۰ فروردین - ۱۴۰۳
4

بازدید مدیر امور روابط عمومی و حوزه مدیریت بانک مسکن از مناطق زلزله‌زده غرب هرمزگان

  • کد خبر : 57220
  • ۱۵ تیر ۱۴۰۱ - ۹:۲۶
بازدید مدیر امور روابط عمومی و حوزه مدیریت بانک مسکن از مناطق زلزله‌زده غرب هرمزگان

مهدی سندگل نظامی مدیر امور روابط عمومی و حوزه مدیریت بانک مسکن به همراه علی کمالی مدیر شعب بانک مسکن استان هرمزگان از مناطق زلزله زده غرب استان هرمزگان بازدید کردند.

 به گزارش تجارت آوا به نقل از بانک‌مسکن- هیبنا، صبح روز سه‌شنبه ۱۴ تیر ماه ۱۴۰۱ حسب دستور دکتر شایان مدیر عامل بانک مسکن، مدیران این بانک با حضور در روستای سایه خوش در غرب هرمزگان که کانون زلزله‌ نیز بوده است؛ از خانه‌های زلزله‌زدگان بازدید و با اهالی زلزله‌زده این روستا گفتگو کردند.

مدیر امور روابط عمومی و حوزه مدیریت بانک در حاشیه این بازدید میدانی، ضمن همدردی با خانواده‌های روستاییان گفت : بانک مسکن به عنوان بانک پیشرو در حوزه مسوولیتهای اجتماعی، آمادگی خود را برای کمک به آسیب دیدگان زلزله اخیر اعلام می دارد.

در پایان این بازدید، جلسه مشترکی با حضور دکتر رضا مدرس معاون امور عمرانی استانداری و سرهنگ پاسدار شهرام اسکندری معاون هماهنگ کننده قرارگاه مدینه منوره سپاه پاسداران، در محل روستای سایه خوش به منظور بررسی نیازهای مردم آسیب دیده برگزار شد .

معاون امور عمرانی استانداری هرمزگان در این جلسه گفت: بانک مسکن یکی از دستگاه‌هایی است که در ابتدای وقوع زلزله در محل حادثه حضور پیدا کرد.

وی در ادامه با اشاره به اینکه بانک مسکن همواره در حوزه مسوولیتهای اجتماعی پیش قدم بوده است، از دکتر شایان برای اعزام مدیران این بانک به مناطق آسیب دیده استان تقدیر و تشکر کرد.

شایان ذکر است در زلزله ۶.۱ ریشتری شنبه ۱۱ تیر ماه سال جاری، چند روستای بخش مهران شهرستان بندرلنگه از جمله سایه خوش دچار خسارت بیش از ۸۵ درصد شدند. در این حادثه پنج نفر جان خود را از دست دادند و ۱۱۱ نفر دچار آسیب‌دیدگی شدند.

http://tejaratava.ir/?p=57220

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.