• امروز : پنج شنبه - ۹ فروردین - ۱۴۰۳
3

بازدید مدیرعامل و معاونان بیمه آرمان از شعبه ارومیه

  • کد خبر : 67816
  • ۲۱ آبان ۱۴۰۱ - ۱۵:۱۷
بازدید مدیرعامل و معاونان بیمه آرمان از شعبه ارومیه

مدیرعامل و معاونان شرکت بیمه آرمان از شعبه ارومیه بازدید کردند.

به گزارش روابط عمومی بیمه آرمان ، دکتر مجید قلی پور مدیرعامل بیمه آرمان به همراه مجید حبیبی معاون فنی بیمه های غیر زندگی و هادی رئیس الذاکرین معاون فروش و بازاریابی در تاریخ ۱۰ آبان سالجاری از شعبه ارومیه بازدید و از نزدیک با یعقوب نقی پوران معاونت شعبه و پرسنل و نمایندگان استان آذربایجان غربی دیدار و گفتگو کر‌دند.

در این دیدار دکتر قلی پور، در خصوص آخرین وضعیت شرکت بیمه آرمان نسبت به تغییرات انجام شده و همچنین افزایش سرمایه شرکت و پرداخت خسارات و معوقات و نیز توسعه طرح های فروش برای مدیریت و کارکنان این شعبه صحبت کرد.

در ادامه مجید حبیبی معاون فنی بیمه های غیر زندگی بر فروش بیمه های عمر و سرمایه گذاری و همچنین حضور در دوره های آموزشی برای ارتقاء سطح فنی نمایندگان تأکید کرد.

همچنین هادی رییس الذاکرین سرپرست معاونت فروش و بازاریابی، با تاکید بر افزایش سطح تخصص و دانش نمایندگان در زمینه فروش و بازاریابی و همینطور ارائه برنامه های خرده فروشی ، به بررسی مشکلات نمایندگان و شبکه فروش در استان آذربایجان غربی که جزو اولویت های شرکت بیمه آرمان است، پرداخت.

مدیرعامل بیمه آرمان در پایان یادآور شد: ما همچنان بر وصول مطالبات تأکید ویژه ای داریم و امیدواریم با تجهیز و راه اندازی و نیز گسترش شعبه سرپرستی آذربایجان غربی، روزهای امیدوار کننده ای را پیش رو داشته باشیم.

http://tejaratava.ir/?p=67816

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.