• امروز : شنبه - ۱ اردیبهشت - ۱۴۰۳
0

بازدید مدیرعامل سازمان از اداره کل استان قم

  • کد خبر : 83857
  • ۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۲ - ۱۶:۵۵
بازدید مدیرعامل سازمان از اداره کل استان قم

رئیس هیئت مدیره و مدیرعامل سازمان جمع آوری و فروش اموال تملیکی با حضور در استان قم از این اداره کل دیدن و با کارکنان گفتگو کرد.

به گزارش تجارت آوا به نقل از روابط عمومی سازمان جمع آوری و فروش اموال تملیکی به نقل از اداره کل استان قم، سید عبد المجید اجتهادی در دیدار با کارکنان اداره کل این سازمان در استان قم از تلاش های شبانه روزی همکاران استان تقدیر و صحبت ها و مشکلات همکاران را شنیده و برای رفع برخی از مشکلات، راهکارها و قول های مساعد ارائه و در پایان عملکرد تک تک همکاران را مورد بررسی قرار داد.

اجتهادی در این حاشیه این دیدار اظهار داشت: باید تلاش کنیم تا همانگونه که در حوزه اداری استان قم به عنوان نمونه مطرح است در حوزه انبار نیز نمونه باشد و در این مسیر هماهنگی اموال تملیکی با سایر دستگاه های مرتبط و مساعدت و پیگیری های متقابل، این مهم محقق می شود.

وی در ادامه افزود: در مدیریت جدید شاهد تحول در انبار های استان قم بوده و تمامی انبارها مجهز به قفسه بندی شدند.

مدیرعامل سازمان جمع آوری و فروش اموال تملیکی در پایان تصریح کرد: به امید خدا با مساعدت های استانی و سازمانی بتوانیم انبارها را به قفسه بندی و تجهیزات کامل مجهز کنیم.

گفتنی است؛ از دیگر برنامه های سفر اجتهادی به قم، بازدید از انبار مرکزی اداره کل استان قم با همراهی ریاضی مدیرکل تعزیرات استان بود.

http://tejaratava.ir/?p=83857

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.