• امروز : پنج شنبه - ۹ فروردین - ۱۴۰۳
4

بازدید مدیرعامل بیمه البرز از شعبه بوشهر

  • کد خبر : 15136
  • ۰۳ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۶:۲۰
بازدید مدیرعامل بیمه البرز از شعبه بوشهر
مدیرعامل و اعضای هیات مدیره بیمه البرز از شعبه بوشهر این شرکت بازدید کردند.

به گزارش روابط عمومی بیمه البرز، مدیرعامل این شرکت در دیدار با کارکنان و نمایندگان شعبه بوشهر ضمن تاکید بر لزوم افزایش فروش بیمه‌های عمر تاکید کرد و گفت: در این راستا،‌ هدایت و پشتیبانی از شبکه فروش وظیفه معاونان شعبه است.

محسن پورکیانی افزود: باید سهم بازار را از محل پورتفوهای سودده افزایش دهیم و به فروش بیشتر بیمه‌های خرد و تنوع‌بخشی پورتفوی برای عدم وابستگی به بیمه‌گزاران بزرگ اقدام کنیم تا پورتفوی شعبه شکننده نشود.

وی از عملکرد شعبه بوشهر به دلیل کاهش قابل توجه خسارت‌های بیمه شخص ثالث که نتیجه مدیریت ریسک و پرهیز شعبه و شبکه فروش از صدور بیمه نامه‌های پرخطر است، قدردانی کرد.

معاون فنی بیمه البرز نیز در این بازدید بر عدم تمرکز تنها بر جذب پورتفوهای بزرگ  تاکید کرد و گفت: شعب باید نسبت به افزایش فروش بیمه‌های خرد به ویژه بیمه‌های عمر اقدام کنند.

احمد صفرزاده ادامه داد: روسا و معاونان شعب در راستای دسیابی به اهداف تعیین شده، باید بر عملکرد نمایندگان تحت سرپرستی خود کنترل و نظارت داشته باشند.

وی به وجود رقابت غیرحرفه‌ای برخی شرکت‌های بیمه اشاره کرد و گفت: این رقابت‌های غیرحرفه‌ای به دلیل وجود نگاه کوتاه مدت و تبعیت نکردن از الزامات حرفه‌ای بیمه‌گری است که بیمه البرز به شدت از آن پرهیز می‌کند.

غلامحسین آقاخانی، معاون بازاریابی و فروش بیمه البرز در این دیدار از کارکنان و نمایندگان شعبه بوشهر به خاطر عملکرد خوب و ترکیب پورتفوی مناسب قدردانی کرد و گفت: شعب و نمایندگان باید تعامل خوبی با هم داشته باشند و از پتانسیل موجود منطقه فعالیت خود بیشترین بهره را ببرند.

وی همچنین بر لزوم هدایت و آموزش شبکه فروش از سوی روسای شعب به منظور افزایش فروش بیمه های عمر تاکید کرد.

بنا بر این گزارش، مدیرعامل و اعضای هیات مدیره بیمه البرز در ادامه سفر به استان بوشهر از سازمان بنادر و دریانوردی استان بوشهر که از بیمه گزاران بیمه البرز است بازدید و با مدیرکل این سازمان دیدار کردند.

در این دیدار سیاوش ارجمندزاده، مدیر کل سازمان بنادر و دریانوردی استان بوشهر از کارکنان و مدیران بیمه البرز به خاطر ارایه خدمات خوب بیمه‌ای به سازمان تحت سرپرستیش اعلام رضایت و قدردانی و تمایل آن سازمان برای استمرار همکاری با بیمه البرز را اعلام کرد.

مدیرعامل بیمه البرز نیز با قدردانی از حسن اعتماد سازمان بنادر و دریانوردی استان بوشهر به بیمه البرز درباره بهینه‌سازی فرآیندها و ارایه خدمات بهتر به کارکنان آن سازمان توصیه های لازم را ارایه کرد.

http://tejaratava.ir/?p=15136

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.