• امروز : پنج شنبه - ۹ فروردین - ۱۴۰۳
3

بازدید مدیرعامل بانک توسعه تعاون از صنعت نساجی و فرش کاشان

  • کد خبر : 79065
  • ۱۴ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۶:۰۸
بازدید مدیرعامل بانک توسعه تعاون از صنعت نساجی و فرش کاشان

مدیرعامل بانک توسعه تعاون به‌ اتفاق مدیران ستادی این بانک از صنعت نساجی و فرش کاشان بازدید کرد.

 به گزارش تجارت آوا به نقل از روابط عمومی مدیریت شعب بانک توسعه تعاون استان اصفهان ، محمد شیخ حسینی مدیرعامل بانک توسعه تعاون در سفر به کاشان ضمن گفتگو با تعدادی از دست‌اندرکاران واحدهای تولیدی صنعت نساجی و فرش ، فعالان اقتصادی و تعاون گران این شهرستان در جریان فعالیت‌های تولیدی و اشتغال‌زایی آنان قرار گرفت.
مدیر عامل بانک توسعه تعاون ابتدا از خطوط تولید فرش نساجی هدیه البرز مشهد با برند فرش محتشم بازدید کرد و به بررسی نیازهای این واحد تولیدی پرداخت. شرکت فرش هدیه البرز محتشم کاشان تولیدکننده انواع فرش‌های ماشینی و دستباف و اولین تولیدکننده فرش چاپی در ایران با بازار هدف داخل و خارج کشور می‌باشد که موفق به صادرات به کشورهای مطرح دنیا گردیده و موجبات اشتغال‌زایی در سطح منطقه را فراهم آورده است. گفتنی است به شرکت فرش محتشم تاکنون ۲۲۰ میلیارد ریال تسهیلات سرمایه در گردش پرداخت شده و از مشتریان فعال در زمینه اعتبار اسنادی و ضمانت نامه و LC می باشد.
مدیرعامل بانک توسعه تعاون و هیئت همراه در ادامه از شرکت نساجی زریسان کویر با موضوع فعالیت ریسندگی بازدید نمودند. شرکت ریسندگی زرریسان کویر کاشان به صورت یک مجموعه ی ریسندگی در شهرک صنعتی امیرکبیر (جعفرآباد سابق) تأسیس شدند. این مجموعه منجر به اشتغال زایی بیش از ۳۵۰ نفر به طور مستقیم گردیده و توانسته است پس از سال ها سهم هر چند ناچیزی در توسعه ی صنعت کشور ایفا نماید. نخ های تولیدی این مجموعه عبارتند از انواع نخ BCF، اکریلیک و پلی استر که مناسب برای بافت انواع فرش و گلیم می باشد.گفتنی است تاکنون ۴۰ میلیارد ریال تسهیلات سرمایه در گردش به این مجموعه پرداخت شد .
شیخ حسینی مدیر عامل بانک توسعه تعاون در ادامه از شرکت بافت مشهد اردهال با موضوع فعالیت شرکت ریسندگی و بافت انواع فرش ماشینی و گلیم بازدید نمود. این شرکت با دارا بودن تعداد ۱۲۰۰نفر پرسنل به صورت سه شیفت مشغول فعالیت می باشند و دارای چند خط تولید فرش،گلیم و فرش های ابریشم ، ریسندگی و آهار می باشد و مقرر گردید تمهیدات لازم برای تامین نیازهای ارزی این شرکت به منظور افزایش سطح تولید و صادرات این شرکت با درخواست حواله‌های ارزی و تسهیل در انجام حواله‌های ارزی فراهم گردد.
مدیر عامل بانک توسعه تعاون در دیدار با مدیران این واحدهای تولیدی، خوشنامی و خوش حسابی مشتریان را از مهمترین عوامل تداوم همکاری با نک با مشتریان عنوان کرد و گفت: اهلیت این واحدها با برندهای معتبر در سطح کشور شناخته شده است ؛ همواره بانک توسعه تعاون در حوزه های مختلف آمادگی همکاری وارائه خدمات به این مجموعه های فعال تولیدی و اشتغالزایی را دارد.
در ادامه بازدیدها محمد شیخ حسینی در سفر به شهرستان کاشان از دو شعبه مرکزی کاشان و ولیعصر کاشان بازدید نمود و ضمن بررسی عملکرد شعبه با کارکنان شعبه دیدار و گفتگو کرد .
مدیر عامل بانک توسعه تعاون در جمع کارکنان شعب مرکزی و ولیعصر کاشان به ارائه بسته های اعتباری و خدماتی متناسب با موقعیت شهرستان ها و واحدهای تولیدی فعال اشاره کرد.
وی در ادامه اظهار داشت یکی از ابزارها و خدماتی که تکنولوژی و فناوری نمی تواند جایگزین آن شود مشاوره و ارتباط مستقیم و رودرو با مشتریان است و ارتباط و تعامل با مشتریان و شناسایی خواسته ها و نیازهای مشتریان در رونق تولید و اشتغالزایی بسیار موثر می باشد.
گفتنی است در این بازدید، معادی معاون مدیر عامل در امور استان ها و شعب ، بخشا معاون مدیرعامل در امور برنامه ریزی و فناوری اطلاعات،محمدی مدیرامور اعتباری ، رحمان پور مدیر امور استان هاو شعب و محترم مدیر شعب استان اصفهان حضور داشتند.

http://tejaratava.ir/?p=79065

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.