• امروز : جمعه - ۱۰ فروردین - ۱۴۰۳
4

بازدید عضو هیأت مدیره بانک قرض الحسنه مهر ایران از ستاد و شعب استان همدان

  • کد خبر : 41767
  • ۲۹ آذر ۱۴۰۰ - ۱۶:۰۷
بازدید عضو هیأت مدیره بانک قرض الحسنه مهر ایران از ستاد و شعب استان همدان

دکتر ناصر سیف اللهی عضو هیأت مدیره به همراه یوسف نجدی مدیر امور استان های بانک قرض الحسنه مهر ایران از مدیریت شعب استان همدان بازدید کرد.

به گزارش تجارت آوا به نقل از روابط عمومی بانک قرض الحسنه مهر ایران، سیف اللهی عضو هیأت مدیره این بانک در جلسه با کارکنان صف و ستاد استان همدان بیان کرد: یکی از مؤلفه های اصلی در ارزیابی عملکرد شعب جذب منابع پایدار و غیر تعهدی است.
وی با اشاره به اینکه نسبت مطالبات به مصارف در بانک های تجاری بیش از ۱۰ درصد است، اظهار کرد: با پیگیری های مستمر شعب و رعایت بهداشت اعتباری این رقم در بانک قرض الحسنه مهر ایران به کمتر از یک درصد رسیده است.
سیف اللهی ادامه داد: با توجه به رویکرد رقابتی بانک ها در جذب منابع، به کارگیری خلاقیت و نوآوری در ارائه خدمات می تواند موفقیت بسزایی در جذب و جلب رضایت مشتریان داشته باشد.
وی تأکید کرد: با توجه به مسئولیت اجتماعی بانک در پرداخت تسهیلات قرض الحسنه به افراد کمتر برخوردار جامعه تدبیری اتخاذ شود که تسهیلات به موقع و سریع در اختیار متقاضیان قرار گیرد تا گره گشای مشکلات آنان باشد.
سیف اللهی با تأکید بر اهمیت مشتری مداری به عنوان یک اصل در بانکداری نوین افزود: شعب با استفاده از ابزارهای موجود در رویکردهای نوین بازاریابی و خدمات الکترونیکی به سطح بالاتری از رضایت مشتریان دست یابند و مشتریان وفادار برای خود ایجاد کنند.
در این جلسه همچنین یوسف نجدی مدیر امور استان ها گفت: پرداخت تسهیلات بدون ضامن با ملاک قرار دادن اعتبارسنجی مشتری در بانک قرض الحسنه مهر ایران آغاز شده و مشتریان می توانند بدون مراجعه به شعبه هم افتتاح حساب و هم درخواست تسهیلات از طریق اپلیکشن همراه بانک «مهریران» داشته باشند.
نجدی بیان کرد: بانک قرض الحسنه مهر ایران در راستای حمایت از تولید داخل، مسئولیت اجتماعی خود و حمایت از مصرف کننده در چارچوب طرح کالا کارت، یک کارت اعتباری بدون سپرده گذاری تا سقف ۵۰ میلیون تومان به مشتریان پرداخت می کند که می توانند از پذیرنده های متنوعی کالاها و خدمات مورد نیاز خود را دریافت کنند.
وی ادامه داد: در صورتی که مشتریان از ابزارهای بروز الکترونیکی استفاده کنند، هم کارها با سرعت و دقت بیشتری صورت می‌گیرد و هم تعداد مراجعات غیر ضروری به شعب کاهش می یابد.
نجدی با اشاره به اهمیت پایش حساب های راکد در جلوگیری از تخلفات احتمالی افزود: شعب قبل از افتتاح حساب یا پرداخت تسهیلات باید از سامانه های مرتبط استعلام های لازم را به عمل آورند.
مدیر امور استان های بانک قرض الحسنه مهر ایران، در رابطه با پرداخت تسهیلات به سرپرستان خانوار مبتلا به کرونا گفت: این وام با هدف جبران هزینه‌های درمان و دوری از کسب‌وکار برای سرپرستان خانوار‌هایی در نظر گرفته شده که به‌علت کرونا بستری شده‌اند و همه کارکنان در تلاشند در کمترین زمان ممکن این تسهیلات را به واجدین شرایط پرداخت کنند.
در ادامه بهاروند، مدیر شعب بانک قرض الحسنه مهر ایران در استان همدان نیز به ارائه گزارشی از عملکرد استان در حوزه تجهیز منابع پرداخت.
وی با اشاره به اینکه رشد استان از ابتدای سال تا کنون بیش از ۵۷ درصد بوده، ابراز امید کرد تا با تلاش همه همکاران و استعانت از خداوند متعال و منویات مدیرعامل محترم بانک مانند گذشته رشد خواهیم داشت و به اهداف پیش رو خواهیم رسید.
بهاروند گفت: تغییر مثبت در شاخص های عملیاتی خصوصاً افزایش منابع و کاهش مطالبات باعث شده رتبه عملکردی استان در داشبورد عملیاتی، دوم باشد و با تلاش همه همکاران در تقویت سایر شاخص های عملکردی رتبه استان بهبود یابد.
وی افزود: اجرای بخشنامه خوانی در بین شعب و ایجاد کارگروه های تخصصی موجب تسلط بر بخشنامه های صادره و افزایش بهره وری همکاران شده است.

http://tejaratava.ir/?p=41767

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.