• امروز : سه شنبه - ۲۹ اسفند - ۱۴۰۲
3

بازدید سرزده معاونین بازرسی شهرداری تهران از مراکز رفاهی

  • کد خبر : 69746
  • ۱۴ آذر ۱۴۰۱ - ۱۶:۴۴
بازدید سرزده معاونین بازرسی شهرداری تهران از مراکز رفاهی
در راستای توسعه پایدار شهری ، نطارت ، اجرا و حسن انجام قوانین ، جمعی از معاونین سازمان بازرسی شهرداری تهران بصورت سرزده از برخی مراکز رفاهی تحت پوشش بازدید کردند.

به گزارش تجارت آوا به نقل از معاونت سازمان بازرسی شهرداری تهران ؛ حمید صالح زاده معاونت سرمایه و توسعه منابع انسانی و امور شورای سازمان بازرسی شهرداری تهران ، در بازدید از بوستان گفتگو با بیان اینکه کلیه مراکز رفاهی تحت پوشش توسط بازرسین معاونت های سازمان بازرسی ، براساس شاخص‌های عمومی و تخصصی که توسط معاونت ابلاغ شده است، بررسی ، بازرسی و ارزیابی می‌شود، اظهارداشت: در تمام این ارزیابی‌ها تکریم ارباب رجوع و حقوق شهروندان مورد تأکید است.

حمید صالح زاده گفت : ارائه خدمات رفاهی مطلوب به مردم و تسهیل دسترسی شهروندان به مدیران شهرداری ضروری است و معاونین، مدیران و کارشناسان بازرسی سازمان‌های تابعه شهرداری در راستای تکریم ارباب رجوع و رعایت حقوق شهروندی به‌صورت مستقیم پاسخگوی مطالبات مردمی هستند.
همچنین ؛ سعید غلامی بازرس اداره کل رفاه شهرداری تهران خاطرنشان کرد : مجموعه بازرسی معاونت رفاهی شهرداری تهران ، در راستای تحقق بیانات مقام معظم رهبری (مدظله العالی) مبنی بر همدلی و همزبانی دولت و مردم تلاش می‌کنند تا مشکلات مردمی را رفع و فاصله بین مدیران شهرداری و شهروندان را کاهش دهند.

محمد سعیدی فر ، رییس حوزه ریاست سازمان بازرسی شهرداری تهران نیز افزود: دستیابی به تهران الگوی کلانشهر های کشورهای اسلامی ، چشم انداز اصلی سازمان بازرسی شهرداری است و تکریم ارباب رجوع ، تامین رفاه و توجه به حسن انجام کار در مجموعه شهرداری تهران در دستور کار قراردارد. لذا با تمام قوا در تلاشیم تا به برترین استانداردهای شهری دست یابیم .

این در حالی است که با هدف تکریم ارباب رجوع و کمک به توسعه فعالیت پیمانکاران در این بازدید ها ، معاونین بازرسی شهرداری تهران ، با شهروندان و پیمانکاران مراکز به گفتگو پرداختند و ضمن بررسی مشکلات و پیشنهادات پیمانکاران و شهروندان ، موارد لازم را به کارشناسان مربوطه ارجاع دادند.

http://tejaratava.ir/?p=69746

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.