• امروز : پنج شنبه - ۹ فروردین - ۱۴۰۳
4

بازدید رئیس بنیاد مستضعفان از بیمه سینا

  • کد خبر : 26425
  • ۱۶ تیر ۱۴۰۰ - ۱۹:۴۹
بازدید رئیس بنیاد مستضعفان از بیمه سینا

رئیس بنیاد مستضعفان انقلاب اسلامی با حضور در بیمه سینا ضمن دیدار با مدیرعامل و مدیران ارشد، از نزدیک در جریان فعالیت‌ها و اقدامات این شرکت بنیادی قرار گرفت.

به گزارش تجارت آوا به نقل از روابط عمومی بیمه سینا، در این بازدید که صبح چهارشنبه با حضور مدیرعامل شرکت مادرتخصصی مالی و سرمایه‌گذاری سینا و جمعی از معاونان بنیاد مستضعفان انجام شد، مهندس پرویز فتاح ضمن ابراز خرسندی از حضور در بیمه سینا و تقدیر از عملکرد کارکنان این شرکت بیمه اظهار داشت: اقدامات بسیار خوبی در این مدت برای رشد بیمه سینا انجام شده اما ما به این مقدار بسنده نمی‌کنیم و انتظار داریم رشد بیمه سینا با ملاک‌های مد نظر بنیاد و با اولویت قرار دادن گسترش بیمه در بین محرومان و مستضعفان توسعه و تداوم داشته باشد.

رئیس بنیاد مستضعفان، منابع انسانی را ارزشمندترین سرمایه هر سازمان دانست و افزود: توجه ویژه به نیروی انسانی اعم از توجه مادی و معنوی موجب افزایش اطاعت‌پذیری و توسعه و رشد فعالیت‌ها خواهد شد.

وی با تاکید بر اینکه بیمه سینا در همه زمینه‌ها باید متمایز از سایر شرکت‌های بیمه باشد، گفت: سود اصلی ما در نفع مردم است و هراقدامی که به نفع مردم باشد، برای ما سودآور محسوب می‌شود.

مهندس فتاح با یادآوری لزوم توجه بیش از پیش به مسئولیت‌های اجتماعی بنیاد افزود: بیمه باید در سطح جامعه فراگیر شود تا کارگران، افراد تحت پوشش کمیته امداد و نهادهای حمایتی و طیف‌های آسیب‌پذیر از خدمات بیمه‌ای بهره‌مند شوند.

وی تسهیل دسترسی مردم به خدمات بیمه را مورد تاکید قرار داد و گفت: توسعه خدمات الکترونیک برای جلوگیری از اتلاف وقت و هزینه مردم باید به سرعت پیگیری شود تا مردم برای دریافت خسارت با مشکل مواجه نشوند.

در ابتدای این جلسه، دکتر رضا جعفری، مدیرعامل بیمه سینا گزارشی از عملکرد بیمه سینا ارائه و طی آن به اقدامات مهمی از جمله خروج از زیان سنواتی، توسعه شبکه فروش و شعب، رشد سهم بازار، رشد پرتفوی، رشد سرمایه‌گذاری ها و ذخایر، افزایش سرمایه و ارتقاء توانگری مالی اشاره کرد.

همچنین در ادامه این نشست، دکتر شهریاری مدیرعامل هلدینگ مالی و سرمایه‌گذاری بنیاد، مهندس اتابک معاون اقتصادی بنیاد و مهندس پیرعلی معاون برنامه‌ریزی بنیاد، به بیان نکاتی در خصوص عملکرد بیمه سینا پرداختند.

http://tejaratava.ir/?p=26425

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.