• امروز : چهارشنبه - ۵ اردیبهشت - ۱۴۰۳
4

بازاریابی تیمی الزام اساسی در فعالیت ستاد و شعب است

  • کد خبر : 14961
  • ۰۲ اسفند ۱۳۹۹ - ۹:۳۷
بازاریابی تیمی الزام اساسی در فعالیت ستاد و شعب است

فریدون رشیدی، عضو هیئت‌مدیره در نشست هم‌اندیشی مدیران و رؤسای شعب بانک دی بر ضرورت پیاده‌سازی بازاریابی تیمی در فعالیت‌های ترویجی ستاد و شعب تأکید کرد.

به گزارش تجارت آوا به نقل از روابط عمومی بانک دی، وی در این نشست ضمن تأکید بر گسترش فعالیت‌های بازاریابی شعب و ستاد گفت: امروزه به دلیل چند وجهی شدن قراردادها و تخصصی بودن فعالیت شرکت‌ها و سازمان‌ها، لزوم وجود تیمی متشکل از افراد متخصص در حوزه‌های بانکداری الکترونیک، ارزی، اعتباری، حقوقی و… برای بازاریابی محصولات و طرح‌های بانک بیش از پیش احساس می‌شود.
وی افزود‌: بازاریابی انفرادی شعبه با وجود مزایای زیادی که برای بانک دارد، توأم با ریسک‌هایی است که با تغییر رویکرد به سمت بازاریابی تیمی قادر به کنترل آنها خواهیم بود.
رشیدی احیاء و فعال شدن مجدد کمیته ریسک در بانک را یکی از اقدامات مؤثر در کمک به فعالیت‌های شعب دانست و گفت: احیای کمیته ریسک در بانک دی نقش قابل توجهی در شناسایی خطرات بالقوه و کنترل حدود ریسک‌های مرتبط با فعالیت‌ها خواهد داشت که امیدواریم با جاری شدن فرهنگ شناسایی ریسک در حوزه‌های مختلف بانک بتوانیم پیش‌دستانه خطرات احتمالی را کنترل کنیم.
وی با آسیب‌شناسی طولانی شدن فراید اعتبارسنجی در بانک و ابراز نارضایتی برخی از مشتریان تصریح کرد: امیدوارم بتوانیم در راستای بهبود فرایند اعتبارسنجی، کارگروهی از افراد متخصص و باتجربه ستاد و شعبه تشکیل شود تا با طراحی مدل اعتبارسنجی مناسب بانک دی مسائل مربوط به زمان‌بر بودن فرایند اعتبارسنجی را برطرف کنیم.
رشیدی در پایان با اشاره به لزوم بهینه‌سازی طرح‌ها و محصولات گفت: این انتظار از همکاران شعبه و واحدهای ستادی مرتبط وجود دارد که با بازخورد گرفتن از مشتریان درباره طرح‌ها و محصولات مختلف بانک زمینه بهینه‌سازی محصول با نیازهای مشتری را به‌وجود آوریم.
در ادامه این نشست، جمعی از رؤسای شعب و مدیران امور شعب به طرح مسائل مرتبط با موضوع جلسه پرداختند. همچنین اعضای هیئت‌عامل بانک در پنلی به سؤالات حاضران پاسخ دادند.

http://tejaratava.ir/?p=14961

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.