• امروز : شنبه - ۱ اردیبهشت - ۱۴۰۳
2

باحکم مدیرعامل《وبشهر》 عضو جدید هیئت مدیره پاکسان منصوب شد

  • کد خبر : 75468
  • ۱۳ بهمن ۱۴۰۱ - ۲۰:۲۷
باحکم مدیرعامل《وبشهر》 عضو جدید هیئت مدیره پاکسان منصوب شد

حکم انتصاب بیژن قنبری به‌عنوان عضو هیئت مدیره پاکسان از سوی دکتر بهروز مرادی مدیرعامل شرکت توسعه صنایع بهشهر، در مراسمی با حضور دکتر فرهاد تقوامنش عضو هیئت مدیره وبشهر به وی اعطا شد.

به گزارش تجارت آوا به نقل از روابط عمومی شرکت پاکسان به نقل از  بیدنا ، در این مراسم که شهریار محمدی‌راد مدیرعامل پاکسان و علیرضا دمیرچی عضو هیئت مدیره این شرکت حضور داشتند، دکتر فرهاد تقوامنش عضو هیئت مدیره وبشهر و معاون امور شرکت‌ها و مجامع با قدردانی از علی اسمعیلی عضو سابق هیئت مدیره پاکسان، برای بیژن قنبری که سابقه ۱۵ساله حضور در این شرکت را در کارنامه کاری خود دارد، در مسئولیت جدید آرزوی موفقیت کرد.

دکتر تقوامنش با بیان انتظارات مدیران هلدینگ بهشهر از شرکت پاکسان تصریح کرد: خط قرمز ما درایت و انضباط مالی است؛ ضمن اینکه باید با قید فوریت نسبت به توسعه و گسترش تحقیق و پژوهش و تحول و نوآوری در محصولات و بسته‌بندی اقدام کنید.

عضو هیئت مدیره وبشهر و معاون امور شرکت‌ها و مجامع با تأکید بر ضرورت نگاه هوشمندانه به بازارهای هدف و هوش حکمرانی، بررسی و مطالعه بازار صادراتی منطقه و کسب سهم بیشتری از این بازارها را خواستار شد.

همچنین در رویدادی دیگر دکتر تقوامنش در نشستی با مدیرعامل و اعضای هیئت مدیره و مدیران شرکت صنایع بسته‌بندی ایران گفت: باتوجه‌به رقابت جدی در بین صاحبان این صنعت ضروری است که بخش بازرگانی و فروش این شرکت بیش‌ازپیش فعال شود تا بازار هدف بیشتری را از آن خود سازد.

وی بر خلاقیت، نوآوری و ابداع در صنایع بسته‌بندی تأکید کرد و افزود: با تمام توان و ظرفیت از شرکت بسته‌بندی حمایت خواهیم کرد تا همچون روزهای طلایی گذشته به بهترین‌های حوزه فعالیت خود تبدیل شود.

http://tejaratava.ir/?p=75468

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.