• امروز : پنج شنبه - ۹ فروردین - ۱۴۰۳
1

ایران به هفتمین کشور دارای دانش انتقال مواد پنوماتیک بدل شد

  • کد خبر : 77103
  • ۲۷ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۳:۵۳
ایران به هفتمین کشور دارای دانش انتقال مواد پنوماتیک بدل شد
در چهارمین نمایشگاه و همایش حمایت از ساخت داخل در صنعت‌ پتروشیمی، پالایش و پتروپالایش، قرارداد «خدمات مهندسی و طراحی سیستم انتقال مواد پنوماتیک واحد ۴۹۰۰ کارخانه پلی پروپیلن ایلام» بین دو شرکت ارغوان گستر ایلام و دانش بنیان راپکو امضا شد تا ایران در زمینه انتقال مواد پنوماتیک از کشورهای دارای این دانش بی‌نیاز شده و به اولین کشور در سطح خاورمیانه بدل شود.


به گزارش تجارت آوا به نقل از روابط عمومی شرکت صنایع پتروشیمی خلیج فارس، در این مراسم که در غرفه شرکت گروه سرمایه‌گذاری و توسعه صنایع تکمیلی پتروشیمی خلیج فارس (پترول) برگزار شد، رشید قانعی مدیرعامل پترول، وحید نیک نام مدیرعامل ارغوان گستر ایلام و علی طباطبایی مدیرعامل راپکو حضور داشتند و قرارداد «خدمات مهندسی و طراحی سیستم انتقال مواد پنوماتیک واحد ۴۹۰۰ کارخانه پلی پروپیلن ایلام» را امضا کردند.
آنچه در خصوص این قرارداد حائز اهمیت است ورود ایران به جمع کشورهای محدود دارای دانش انتقال مواد پنوماتیک  (PCS) است. به این ترتیب ایران توانسته با تلاش و دانش جوانان و حمایت مدیران به عنوان هفتمین کشور دارای این دانش شناخته شود.
شایان ذکر است؛ سال گذشته و در سومین دوره این نمایشگاه شرکت راپکو و ارغوان گستر ایلام تفاهم‌نامه همکاری در همین زمینه را امضا کرده بودند که با تلاش‌ها، حمایت‌ها و همکاری‌های شرکت گروه سرمایه‌گذاری و توسعه صنایع تکمیلی پتروشیمی خلیج فارس (پترول) و ارغوان گستر ایلام این توافقنامه به قرارداد تبدیل شد.

http://tejaratava.ir/?p=77103

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.