• امروز : جمعه - ۱۰ فروردین - ۱۴۰۳
3

اوراق گام و اعتبار اسنادی از مهمترین خدمات بانک توسعه تعاون در شبکه شعب است

  • کد خبر : 64392
  • ۲۸ شهریور ۱۴۰۱ - ۱۴:۴۸
اوراق گام و اعتبار اسنادی از مهمترین خدمات بانک توسعه تعاون در شبکه شعب است

سرپرست بانک توسعه تعاون در سفر به استان قزوین از اوراق گام و اعتبار اسنادی از مهمترین خدمات بانک در شبکه شعب یاد کرد.

به گزارش تجارت آوا به نقل از روابط عمومی بانک توسعه تعاون، محمد شیخ حسینی سرپرست بانک توسعه تعاون در سفر یک روزه به استان قزوین اظهار داشت: اوراق گام با قابلیت تامین مالی زنجیره ای صنایع و کسب و کارهای گوناگون، موجبات تسهیل فعالیت اقتصادی را میان تولید کنندگان و تامین کنندگان فراهم می آورد.
وی افزود: بانک توسعه تعاون می تواند به صورت تخصصی، صدور این اوراق را در میان رسته های گوناگون تعاونی ها انجام دهد و نیاز بسیاری از اعضای اتحادیه های تعاونی در رسته های مختلف تامین شود.
سرپرست بانک توسعه تعاون گفت: صدور اعتبار اسنادی ریالی از جمله خدمات ارزنده شعب بانک است که به دلیل درگیری کمتر منابع بانک، سرویسی است که همکاران شعب به صورت نامحدود می توانند از این طریق تسهیل فعالیت واحدهای اقتصادی و تعاونی را صورت دهند.
وی تاکید کرد: توسعه فعالیت ارزی از مهمترین برنامه های بانک در دوره کنونی است که صدور اعتبار اسنادی ارزی و حوالجات ارزی قابلیت گسترش می یابد.
شیخ حسینی خاطر نشان کرد: لزوم تقویت بخش تعاون از طریق اجرای هر چه مطلوب تر وظایف اساسنامه ای بانک حائز اهمیت است و شبکه شعب بانک نیز در همین مسیر به ارائه خدمات تخصصی و عمومی مشغول هستند.
سرپرست بانک توسعه تعاون گفت: مدیریت هوشمند مصارف از مهم ترین مولفه هایی است که باید در کانون توجه و اقدامات استان ها قرار گیرد به گونه ای که اولا ضوابط و مقررات بانک مرکزی رعایت و ثانیا تسهیلات با دقت نظر و بررسی دقیق فنی در بخش های مولد و تاثیرگذار تزریق شود که در این صورت شاهد شکوفایی و رونق بخشی تولید و تحقق اشتغالزایی مورد نظر دولت سیزدهم خواهیم بود.
در ادامه محمد یزدی سرپرست مدیریت شعب قزوین ضمن ارائه گزارشی از عملکرد استان در سال جاری گفت: استان قزوین از ابتدای سال جاری نسبت به انجام وظایف خود در قالب برنامه ریزی های مدون و هدفمند اقدام کرده است، بطوری که طی شش ماه سال جاری با تشکیل و تصویب ۱۴۰۴ فقره پرونده تسهیلاتی رقمی بالغ بر ۲۸۱۴ میلیارد ریال انواع تسهیلات حمایتی نظیر مشاغل خانگی ، بهزیستی و کمیته امداد ، فرزند آوری و ازدواج ، تسهیلات تبصره ای و تسهیلات بخش صنعت و گردشگری و … پرداخت کرده است .
در ادامه سرپرست بانک و هیات همراه با حضور در مراسم یادبود فرزند نوجوان قاسم ملکی معاون شعبه شهید رجایی ، ضمن همدردی با صاحبان عزا و همکار داغدیده برای آن مرحوم از درگاه خداوند منان طلب مغفرت و رحمت الهی کردند.
صیاد رحمان پور سرپرست مدیریت امور استان ها و شعب، سید حسن حسینی مطلق سرپرست دفتر مرکزی حراست و شهرام بخشا رئیس اداره کل روابط عمومی در سفر به استان قزوین شیخ حسینی را همراهی نمودند.

http://tejaratava.ir/?p=64392

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.