• امروز : جمعه - ۳۱ فروردین - ۱۴۰۳
2

اهدای نشان خادم المصطفی(ص) به مدیرعامل بانک قرض الحسنه رسالت

  • کد خبر : 77015
  • ۲۶ بهمن ۱۴۰۱ - ۲۳:۴۶
اهدای نشان خادم المصطفی(ص) به مدیرعامل بانک قرض الحسنه رسالت

در سومین گردهمایی سالانه خادمین جایزه مصطفی (ص)، به محمدحسین حسین زاده مدیرعامل بانک قرض الحسنه رسالت نشان خادم المصطفی(ص) اعطا شد.

محمدحسین حسین زاده در این گردهمایی که با حضور علی اکبر صالحی معاون پیشین رئیس‌جمهور و رئیس سابق سازمان انرژی اتمی ایران، شمسی نژاد مدیرعامل بانک قرض الحسنه مهر ایران و جمعی از بانیان و حامیان بنیاد مصطفی(ص) در سالن اصلی باشگاه دانشجویان دانشگاه تهران برگزار شد، گفت: خادمی در عرصه علم و فناوری جهان اسلام یک نعمت است که باید قدردان آن باشیم.
وی “هرمسلمان یک سهم در توسعه علم وفناوری” را پیام جایزه مصطفی(ص) خواند و افزود: اگر همه مبلغ این پیام باشیم پیشرفت و توسعه علم وفناوری وسیع تر خواهد شد.
حسین زاده با بیان اینکه خادمی در بنیاد علمی و فناوری مصطفی (ص) نعمتی است که باید قدردان آن باشیم، اظهارداشت: خادمان مصطفی از سه گرووه تشکیل شده اند؛ بانیان که خود را متعهد می دانند که این مسیر را مستمر ادامه داده و به نسل های بعد واگذار کنند، گروهی که عهد بسته اند تا خادمی در این عرصه را ادامه دهند و گروه سوم که بهره مندان از بنیاد علمی و فناوری مصطفی (ص) و جایزه مصطفی (ص) هستند.
سخنرانی صالحی وارتباط زنده با دانشمند سنگاپوری منتخب دوره چهارم جایزه مصطفی (ص) از دیگر برنامه های این گردهمایی بود.
در ادامه این گردهمایی با اعطای نشان خادم المصطفی(ص) از ۱۲ واقف و خیر بنیاد مصطفی(ص) در گروه‌های مختلف تجلیل شد.

براساس این گزارش، جایزه مصطفی (ص) به صورت دوسالانه برگزار می‌شود و تاکنون چهار دوره از آن و از سال ۱۳۹۴ برگزار شده است. جایزه مصطفی (ص) در چهار زمینه فناوری نانو، زیست فناوری، فناوری اطلاعات وعلوم پایه به برگزیدگان اعطا می‌شود.

http://tejaratava.ir/?p=77015

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.