• امروز : پنج شنبه - ۹ فروردین - ۱۴۰۳
1

اهدای تندیس سیمین ۳ ستاره به مدیرعامل شرکت مس

  • کد خبر : 54842
  • ۱۱ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۲:۵۵
اهدای تندیس سیمین ۳ ستاره به مدیرعامل شرکت مس

تندیس سیمین ۳ ستاره و لوح تقدیر در نهمین کنفرانس ملی آموزش و توسعه سرمایه انسانی به دلیل اقدامات موثر در حوزه آموزش و توسعه به دکتر «علی رستمی» مدیرعامل شرکت ملی مس اهدا شد.

به گزارش تجارت آوا به نقل از مس پرس، دکتر علی رستمی در مراسم «نهمین  کنفرانس ملی آموزش و توسعه سرمایه انسانی»، که سه‌شنبه ۱۰ خرداد ماه در سالن همایش ابوریحان در دانشگاه شهید بهشتی برگزار شد، سرمایه انسانی را سنگ زیرین توسعه خواند و با تأکید بر ضرورت پرداختن به موضوع سرمایه انسانی گفت: توسعه منابع انسانی امری بسیار حائز اهمیت است؛ لذا دانشگاه‌ها، مراکز آموزشی و شرکت‌های تولیدی و صنعتی باید به این مقوله در مسیر توسعه توجه ویژه نمایند.

به گفته دکتر رستمی در شرکت مس به این مهم باور داریم که انقلاب چهارم صنعتی یعنی انقلاب در توسعه سرمایه‌های انسانی. از این رو و به طور یقین هوشمندسازی اتفاق نخواهد افتاد مگر با وجود نیروی انسانی هوشمند و باانگیزه. 
مدیرعامل شرکت مس با بیان این که پشتیبان آموزش و توسعه سرمایه انسانی خواهیم بود، گفت: در کنار هم و با کمک یکدیگر می‌توانیم به توسعه منابع انسانی در حوزه صنعت، اقتصاد و خدمات کشور بپردازیم و به‌طور حتم از هیچ کوشش و کمکی در این زمینه دریغ نخواهیم کرد.

*شرکت مس صاحب نیروی انسانی متخصص سرآمد در کشور و خاورمیانه

دکتر رستمی پس از این مراسم، با حضور در بخش نمایشگاهی از غرفه امور آموزش شرکت ملی صنایع مس ایران بازدید و با پرسنل این امور دیدار و گفتگو کرد.
وی ضمن مثبت ارزیابی کردن اقداماتی که تاکنون در زمینه آموزش نیروی انسانی شرکت مس صورت گرفته است، گفت: هنوز در ابتدای راه قرار داریم و باید به زودی نه‌تنها در کشور بلکه در خاورمیانه نیز در زمینه نیروی انسانی سرآمد باشیم.
مدیرعامل شرکت مس گفت: باید برنامه عملیاتی دقیقی را برای توسعه و پیشبرد اهداف در حوزه آموزش و توسعه منابع انسانی تعیین کنیم تا بتوانیم طی زمانبندی مشخص به آن دست یابیم.
شایان ذکر است، در بخش تقدیر از تجارب برتر، وحید امیری مدیر آموزش و تجهیز نیروی انسانی نیز توانست لوح و جایزه تجربه برتر را با عنوان «تولید محتوای واقعیت مجازی در ایمنی» دریافت کند.
در جریان این مراسم و باردید «محراب احمدیان» معاون توسعه سرمایه انسانی و سیستم‌های اطلاعاتی دکتر رستمی را همراهی کردند.
گفتنی است، نهمین کنفرانس ملی آموزش و توسعه سرمایه انسانی با موضوع «چشم‌انداز آینده راهبردها و چالش‌های آموزش و توسعه منابع انسانی در ابتدای قرن پانزدهم» امروز ۱۱ خردادماه به کار خود پایان می‌دهد.

http://tejaratava.ir/?p=54842

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.