• امروز : جمعه - ۱۰ فروردین - ۱۴۰۳
1

اهدای “تندیس زرین سرآمدی” و”نشان ویژه مدیر ارشد تعالی گر ارتباطی” به بانک شهر

  • کد خبر : 78353
  • ۰۸ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۲:۳۷
اهدای “تندیس زرین سرآمدی” و”نشان ویژه مدیر ارشد تعالی گر ارتباطی” به بانک شهر

در نهمین دوره آیین تقدیر از سرآمدان روابط عمومی کشور، “تندیس زرین سرآمدی” و”نشان ویژه مدیر ارشد تعالی گر ارتباطی” به بانک شهر اهداء شد.

به گزارش تجارت آوا به نقل از روابط عمومی بانک شهر، نهمین دوره آیین تقدیر از سرآمدان روابط عمومی های کشور که با حضور جمعی از مسئولان، اساتید دانشگاه، مدیران و صاحب نظران روابط عمومی کشور در سالن همایش های صدا و سیما برگزار شد، دکترسیدمحمدمهدی احمدی مدیرعامل بانک شهر، “نشان ویژه مدیر ارشد تعالی گر ارتباطی” و روابط عمومی این بانک “تندیس زرین سرآمدی” را دریافت کردند.
با اعلام بیانیه هیات داوران نهمین آیین تقدیر از سرآمدان روابط عمومی ایران، روابط عمومی بانک شهر با کسب ۷۵۰ امتیار طبق آرای ممیزان و ارزیابان و دریافت ۵ ستاره، تندیس زرین سرآمدی را به دلیل تعهد، سرآمدی و طی مسیر سرآمدی بر اساس مدل QMPR دریافت کرد.
بر این اساس، در این دوره که با هدف سوق دادن روابط عمومی‌ها به سمت سرآمدی، ارتقاء کیفیت فعالیت‌ها و انطباق آن‌ها با استانداردهای یک روابط عمومی سرآمد در ابعاد ساختاری، کارکردی و محتوایی برگزار شد، از روابط عمومی‌های برتر کشور با اهدا تندیس بلورین، سیمین و زرین تقدیر به عمل آمد.
رسیدن به استاندارد‌های کلی در حوزه روابط عمومی، تجلیل از روابط عمومی‌های برتر و خلاق به عنوان روابط عمومی‌های سرآمد، توسعه فرهنگ سرآمدی در حوزه روابط عمومی، ارایه مشاوره و کمک به تقویت مستمر شاخص‌های روابط عمومی و ارایه یک نمای کلی از روابط عمومی تعالی یافته و پیشرفته، ایجاد نظام پایش مستمر روابط عمومی و ارزیابی عملکرد روابط عمومی‌های مختلف و ایجاد انگیزه رقابت سالم در بین روابط عمومی‌ها برای تعالی گری و تثبیت تعالی از اهداف برگزاری این همایش بود.

http://tejaratava.ir/?p=78353

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.