• امروز : جمعه - ۱۰ فروردین - ۱۴۰۳
5

انسداد راه‌آهن تهران_شمال بیش از ۱۰۰ خبرنگار را در قطار گردشگری گرفتار کرد

  • کد خبر : 59215
  • ۰۷ مرداد ۱۴۰۱ - ۶:۴۳
انسداد راه‌آهن تهران_شمال بیش از ۱۰۰ خبرنگار را در قطار گردشگری گرفتار کرد
بیش از ۱۰۰ خبرنگار قطار گردشگری تهران-شیرگاه به دلیل وقوع سیل و انسداد خط‌آهن در ایستگاه فیروزکوه گرفتار شده‌‌اند. مشخص نیست مسئولان وزارت راه و شهرسازی پیش از عزیمت وضعیت آب و هوا را از سازمان هواشناسی جویا شده‌اند یا خیر؟

به گزارش تجارت آوا به نقل از  خبرگزاری تسنیم، بیش از ۱۰۰ خبرنگار به همراه خانواده‌هایشان به دلیل وقوع سیل و آب‌‌گرفتگی خطوط ریلی در قطار گردشگری تهران-شیرگاه در ایستگاه فیروزکوه گرفتار شده‌‌اند.
طبق پیگیری های تسنیم، قطار گردشگری مذکور از حدود ساعت ۱۹ امشب تاکنون به دلیل آب‌گرفتگی در چندین نقطه شبکه ریلی امکان ادامه حرکت به سمت تهران را ندارد.
یکی از خبرنگاران در این رابطه به تسنیم، گفت: حدود ۴ ساعت است که در قطار نشسته‌ایم و به ما گفته‌اند به خانواده‌ها سوئیت می‌دهیم و به مجردها هم اتاق.
وی افزود: طبق گفته مسئولان و مدیران همراه، در چندین نقطه، خط ریلی دچار آب‌گرفتگی شده است. ضمن این‌که در رودهن هم سیل آمده و خطر عزیمت به تهران از طریق جاده زیاد است.
وی یادآور شد: فرمانداری اعلام کرده که جاده فیروزکوه باز است، اما توصیه می‌کنیم به سمت تهران حرکت نکنید.
به گزارش تسنیم، تور یک روزه قطار گردشگری که به مناسبت روز خبرنگار توسط شورای هماهنگی روابط عمومی‌های وزارت راه برنامه‌ریزی شده و قرار بود  پس از دیدن خبرنگاران از جاذبه‌های گردشگری از جمله «دودکش‌های جنی و کوههای حیرت انگیز سیمین‌دشت،  چشمه رنگی و روستای شوراب، سه خط طلا، پل ورسک، غار افسانه‌ای و…» ساعت ۲۱ امشب در ایستگاه قطار تهران مسافران را پیاده کند.
مشخص نیست مسئولان وزارت راه و شهرسازی پیش از عزیمت وضعیت آب و هوا را از سازمان هواشناسی جویا شده‌اند یا خیر؟

http://tejaratava.ir/?p=59215

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.