• امروز : پنج شنبه - ۹ فروردین - ۱۴۰۳
2

انجام ۴۳ هزار تراکنش با خودپردازهای بانک پارسیان در مناطق مرزی

  • کد خبر : 63907
  • ۲۱ شهریور ۱۴۰۱ - ۱۹:۱۶
انجام ۴۳ هزار تراکنش با خودپردازهای بانک پارسیان در مناطق مرزی

مدیر روابط عمومی بانک پارسیان از انجام ۴۳ هزار تراکنش با خودپردازهای مستقر در مناطق مرزی این بانک از نخستین روز خدمات‌دهی تا ۱۹ شهریور ماه به زائران حسینی در اربعین خبر داد.

بهرام هنرپرور با اشاره به اقدامات انجام‌شده از سوی این بانک در خدمات‌رسانی به زائران اربعین گفت: با برنامه‌ریزی صورت گرفته و با همکاری شرکت تجارت الکترونیک پارسیان کیش و شرکت تابان آتی پرداز، دهم شهریورماه کاروان خدمت‌رسانی اربعین شامل؛ ۸ دستگاه خودپرداز سیار باهدف ارائه خدمات بانکی شبانه‌روزی و افزایش رفاه زائران کربلای معلی به سمت مناطق مرزی حرکت و پس از استقرار اقدام به ارائه خدمات مالی به کاروان‌های عزاداری اربعین حسینی کردند.
وی افزود: از ۱۲ لغایت ۱۹ شهریور ماه به‌طور میانگین روزانه بیش از ۵۳۰۰ تراکنش از طریق خودپردازهای بانک پارسیان در مرزهای مهران، چزابه و شلمچه انجام‌شده است که برداشت نقدی، انتقالی، مانده گیری و خرید شارژ، به ترتییب بیشترین عملیات این تراکنش ها بوده است.
مدیر روابط عمومی بانک پارسیان با اشاره به حضور فعال کارشناسان این بانک در ارائه خدمات در این ایام اظهار کرد: افزایش سقف برداشت وجه از دستگاه‌های خودپرداز و خدمت‌رسانی شبانه‌روزی بانک پارسیان به زائران کربلای حسینی در مناطق مرزی، رضایت و استقبال هم‌وطنان را در پی داشته است.
وی در پایان خاطرنشان کرد : برای رفاه حال زائران محترم اربعین حسینی (ع)، شعب و باجه‌های این بانک نیز که در مسیر تردد زوار حضرت اباعبدالله در سطح استان‌های خوزستان،کرمانشاه، ایلام و سایر استان‌های هم‌جوار قرار دارند، به‌صورت فوق‌العاده خدمات حضوری و الکترونیکی خود را ارائه می‌کنند.

http://tejaratava.ir/?p=63907

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.