• امروز : جمعه - ۱۰ فروردین - ۱۴۰۳
1

انتصاب مدیر جدید سرپرستی بیمه کوثر در استان قم

  • کد خبر : 83688
  • ۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۲ - ۱۱:۱۴
انتصاب مدیر جدید سرپرستی بیمه کوثر در استان قم

ابوالفضل آقادادی در اولین سفر استانی خود در سال ۱۴۰۲ به همراه گروهی از معاونین و مدیران خود به بازدید از سرپرستی استان قم پرداخت.

به گزارش تجارت آوا به نقل از روابط عمومی بیمه کوثر، مدیرعامل شرکت در این سفر دیدارهایی با کارکنان سرپرستی و شبکه فروش استان به منظور بررسی موضوعات و موارد مطروحه پیرامون عملکرد و چالش های استان داشتند.

دکتر آقادادی در جریان این دیدارها ضمن تشکر و قدردانی از زحمات جناب آقای مهدی زمانی بهمدانی مدیر سابق سرپرستی استان قم و آرزوی موفقیت برای ایشان در سمت جدیدشان به عنوان مدیر بازاریابی بیمه های انفرادی بیمه کوثر، جناب آقای حامد نصیری جهرودی را به عنوان مدیر سرپرستی استان قم معرفی نمود. وی ماموریت های مورد انتظار از مدیر جدید سرپرستی را برشمرده و عنوان نمود تمامی برنامه ریزی های سرپرستی می بایست در راستای نیل به اهداف کلان شرکت مبنی بر اخذ رضایت مشتریان و افزایش سودآوری باشد.

ایشان همزمان با اعلام خبر عملکرد درخشان و رکوردشکنی درآمد سرمایه گذاری ۲۵۰۰ میلیارد تومانی بیمه کوثر در سال ۱۴۰۱، به فروش بیش از ۸ هزار و ۳۰۰ میلیارد تومانی شرکت در سال ۱۴۰۱و افزایش سرمایه شرکت به عنوان نقطه عطف عملکرد بیمه کوثر در سال گذشته اشاره و بیان نمودند انتظار می رود در سال ۱۴۰۲ هم با اتخاذ تدابیر و سیاست های جدید و نوین در تمامی حوزه ها شاهد عملکردی مناسب در شرکت باشیم.

ابوالفضل آقادادی در پایان به تشریح نحوه دستیابی به اهداف مدنظر در سال ۱۴۰۲ پرداخته و بر نوآوری و تلاش روزافزون در ارائه خدمات به مشتریان تاکید ویژه نمود.

http://tejaratava.ir/?p=83688

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.