• امروز : پنج شنبه - ۹ فروردین - ۱۴۰۳
2

انتصاب مدیران جشنواره فردا

  • کد خبر : 21001
  • ۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۰ - ۱۴:۰۸
انتصاب مدیران جشنواره فردا
طی احکامی جداگانه از سوی دبیر ششمین جشنواره ملی فیلم و عکس فناوری و صنعتی فردا، دبیران و مدیران بخش های مختلف این جشنواره معرفی و منصوب شدند.

به گزارش روابط عمومی جشنواره فردا، بهزاد رشیدی دبیر این جشنواره طی احکامی، صادق دهقانی را به عنوان دبیر بخش فیلم، امید پورآذر را به عنوان دبیر بخش عکس، افسانه بابا امینه را به عنوان مدیر روابط عمومی، مسعود ذهبیون و محمد خیاطی را به عنوان مشاوران، امین مختاری را به عنوان مدیر امور استان ها، حمید عباسی را به عنوان مدیر امور اجرایی بخش فیلم، امید کیوان آرا را به عنوان مدیر امور اجرایی بخش عکس، علی صدیقی را به عنوان مدیر پشتیبانی، حامد هاشمی را به عنوان مدیر هنری، و محمدحسین اثنی عشری را به عنوان مدیر مستندسازی ششمین دوره جشنواره فردا معرفی و منصوب کرد.

با توجه به ماهیت جهاد دانشگاهی و تخصصی بودن این جشنواره، مدیران و عوامل برگزاری آن از میان جوانان هنرمند و دانش آموختگان رشته های مختلف هنری از دانشگاه هنر و دانشگاه تهران انتخاب شده اند.

گفتنی است چهارده خرداد ماه، مهلت ارسال آثار به ششمین دوره جشنواره فیلم و عکس فناوری و صنعتی «فردا» است و علاقمندان می‌توانند آثار خود را از طریق وب‌سایت جشنواره به آدرس  www.fardafest.ir ارسال کنند.

ششمین جشنواره ملی فیلم و عکس فناوری و صنعتی فردا به دبیری بهزاد رشیدی در تابستان ۱۴۰۰ برگزار می‌شود.

http://tejaratava.ir/?p=21001

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.