• امروز : جمعه - ۱۰ فروردین - ۱۴۰۳
2

امکان وکالتی کردن حساب ها برای خرید خودروهای داخلی در بانک شهر فراهم شد

  • کد خبر : 79894
  • ۲۱ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۴:۳۰
امکان وکالتی کردن حساب ها برای خرید خودروهای داخلی در بانک شهر فراهم شد

امکان معرفی حساب وکالتی برای ثبت نام در طرح یکپارچه عرضه خودروهای داخلی وزارت صمت، به صورت حضوری و غیرحضوری در بانک شهر فراهم شد.

 به گزارش تجارت آوا به نقل از روابط عمومی بانک شهر، با عنایت به اعلام وزارت صنعت، معدن و تجارت، مقرر است عرضه خودروهای داخلی از طریق سامانه یکپارچه فروش خودرو صورت پذیرد. لذا با عنایت به این امر که یکی از الزامات مشارکت در طرح مذکور، افتتاح سپرده های وکالتی و مسدودی مبلغی معادل با ۱٫۰۰۰٫۰۰۰٫۰۰۰ ریال در سپرده های متقاضیان این طرح می باشد؛ بانک شهر نیز در راستای بهره مندی مشتریان حقیقی از این طرح اقدام به ایجاد امکان ارائه خدمت مذکور به دو شیوه حضوری از طریق شعب بانک و غیرحضوری از طریق کانال اینترنت بانک کرده است.
درهمین راستا، مشتریان حقیقی بانک شهر می‌توانند با مراجعه به یکی از شعب این بانک با ارائه درخواست و تکمیل فرم‌های مربوطه و یا از طریق اینترنت بانک شهر و ورود به بخش بورسار از خدمت فوق بهره مند شوند.
حساب وکالتی حسابی است که صاحب حساب به‌منظور انجام معامله به بانک وکالت می‌دهد تا وجوه واریزی را مسدود نماید و پس از انجام معامله، وجه مسدود شده را برداشت و یا در صورت عدم انجام معامله رفع مسدودی نماید.
برای کسب اطلاعات بیشتر درخصوص تعریف حساب وکالتی در بانک شهر به لینک زیر مراجعه نمایید.

حساب وکالتی

http://tejaratava.ir/?p=79894

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.