• امروز : پنج شنبه - ۹ فروردین - ۱۴۰۳
4

امکان احراز هویت اینترنتی مشتریان بانک مسکن فراهم شد

  • کد خبر : 43558
  • ۲۲ دی ۱۴۰۰ - ۹:۳۲
امکان احراز هویت اینترنتی مشتریان بانک مسکن فراهم شد

مدیرعامل بانک مسکن گفت: بر اساس دو ابزاری که از سوی شرکت ناواکو رونمایی شد، امکان احراز هویت اینترنتی مشتریان بانک مسکن و افتتاح حساب به صورت آنلاین فراهم شد.

به گزارش تجارت آوا به نقل از بانک مسکن- هیبنا، روز سه‌شنبه ۲۱ دی ماه، محصولات جدید شرکت فناوری اطلاعات ناواکو با حضور محمود شایان، مدیرعامل بانک مسکن در نمایشگاه تراکنش ایران رونمایی شد.
محمود شایان در حاشیه این مراسم در گفت‌وگو با خبرنگار ما، گفت: در وهله اول باید به این نکته اشاره کنم که امروز هفتمین نمایشگاه تراکنش ایران درباره محصولات نوآوری و استارتاپی برگزار شد و تاکنون استقبال بی‌نظیری از این نمایشگاه به عمل آمده است.
وی بیان کرد: شرکت ناواکو یکی از شرکت‌های برند و مطرح در بخش سیستم مالی کشور است و امروز ۲ ابزار جدید تحت عنوان «ناپ» و «ٱبانک» از این شرکت رونمایی شد.
مدیرعامل بانک مسکن تصریح کرد: بر اساس این دو ابزاری که رونمایی شد، می‌توان خدمات مضاعفی را به مشتریان به صورت اینترنتی ارایه داد و نیازی به مراجعه حضوری آنان به شعب بانک مسکن نیست.
شایان تاکید کرد: یکی از اقدامات ویژه و بسیار خوبی که از طریق این دو ابزار جدید انجام می‌شود، بحث احراز هویت است و از این به بعد امکان احراز هویت مشتریان بانک مسکن به صورت اینترنتی وجود دارد. همچنین این امکان برای مشتریان بانک مسکن به وجود می‌آید که بدون مراجعه به شعب بانک هم اقدام به افتتاح حساب کنند و هم از خدمات بانکی بهره‌مند شوند.

http://tejaratava.ir/?p=43558

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.