• امروز : جمعه - ۱۰ فروردین - ۱۴۰۳
4

امکان اتمام پروژه کمربندی پاکدشت با بودجه سال های قبل وجود ندارد

  • کد خبر : 39121
  • ۰۴ آذر ۱۴۰۰ - ۱۶:۰۹
امکان اتمام پروژه کمربندی پاکدشت با بودجه سال های قبل وجود ندارد

پاکدشت- وزیر راه و شهرسازی با تاکید بر اختصاص اعتبارات بیشتر برای تکمیل پروژه کمربندی پاکدشت گفت: امکان اتمام پروژه کمربندی پاکدشت با بودجه سال های قبل وجود ندارد.

به گزارش خبرنگار مهر، رستم قاسمی بعد از ظهر پنجشنبه در حاشیه بازدید از کمربندی پاکدشت با اشاره به اینکه پروژه کمربندی پاکدشت با میزان اعتباری که برای آن در نظر گرفته شده قابل انجام نیست اظهار داشت: با اعتباراتی که طی سال‌های قبل برای کمربندی پاکدشت در نظر گرفته شده است، چهارده سال که هیچ، ۴۰۰ سال دیگر هم این پروژه به بهره برداری نخواهد رسید.

وزیر راه و شهرسازی از دلایل عقب ماندن اجرای پروژه کمربندی پاکدشت استملاک اراضی در طول ۳۲ کیلومتر کمربندی دانست و عنوان داشت: در این خصوص فرمانداری و استانداری باید وارد میدان شوند و همکاری‌های لازم صورت بگیرد.

قاسمی بابیان اینکه اجرای پروژه کمربندی پاکدشت نیازمند اعتبارات ملی است گفت: با توجه به اینکه برای سال جاری میزان قابل توجه تری از اعتبارات را برای تکمیل این پروژه اختصاص داده اند ما به دنبال آن هستیم که با پیمانکار پروژه که در حال کار است مشارکت کنیم و بخشی را پیمانکار و بخش دیگر را راه و شهرسازی بیاورد تا با اعتبار قابل توجه تری بتوانیم کار را ادامه دهیم.

وی با تاکید بر اینکه باید برای سال آینده اعتبارات بیشتری به این پروژه اختصاص داده شود عنوان داشت: امیدواریم با تأمین اعتبارات این پروژه به پایان برسد.

http://tejaratava.ir/?p=39121

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.