• امروز : جمعه - ۱۰ فروردین - ۱۴۰۳
5

امکانات پروازی در استان بوشهر ضعیف است/ لزوم تقویت خطوط هوایی

  • کد خبر : 37601
  • ۱۸ آبان ۱۴۰۰ - ۱۹:۰۸
امکانات پروازی در استان بوشهر ضعیف است/ لزوم تقویت خطوط هوایی

بوشهر – نماینده مردم بوشهر، گناوه و دیلم در مجلس شورای اسلامی با تاکید بر لزوم تقویت خطوط هوایی در استان گفت: امکانات پروازی در استان بوشهر ضعیف است.

به گزارش خبرنگار مهر، عبدالکریم جمیری عصر سه‌شنبه در جمع خبرنگاران اظهار داشت: در دیدارهایی که با مردم در شهرستان‌های مختلف داریم، مسائل و مشکلات را احصا کرده و در سطح استانی و ملی برای رفع این مشکلات پیگیری می‌کنیم.

وی اضافه کرد: در نشست‌هایی که با وزرا و اعضای هیئت دولت داریم، مسائل و مشکلات مردم استان بوشهر به‌ویژه شهرستان‌های بوشهر، گناوه و دیلم را مطرح و خواستار تلاش برای رفع آنها شده‌ایم.

نماینده مردم بوشهر، گناوه و دیلم در مجلس شورای اسلامی با اشاره به دیدار خود با وزیر راه و شهرسازی بیان کرد: مسائل مختلف استان از جمله بازارچه دیلم، خطوط هوایی و راه و محورهای اصلی مواصلاتی مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

وی یکی از موضوعات مهم را آتش سوزی بازارچه ساحلی دیلم و خسارت‌های وارد شده به کسبه عنوان کرد و ادامه داد: در این آتش سوزی تمامی غرفه‌ها و اجناس موجود در بازارچه ساحلی بندر دیلم نابود شد.

جمیری با اشاره به اینکه ضرر و زیان‌ها متأسفانه تاکنون مطالبات مردمی برآورده نشده است افزود: از وزیر راه خواستیم که دو قطعه زمین به متراژ تقریبی چهار متر برای ساخت بازارچه در اختیار کسبه قرار بگیرد و ایشان دستور بررسی برای انجام اقدام را صادر کرد.

لزوم ایجاد خط ویژه هوایی

نماینده مردم بوشهر، گناوه و دیلم در مجلس شورای اسلامی با اشاره به کمبود امکانات پروازی و زیرساخت‌های لازم در استان بوشهر اضافه کرد: در دیدار با وزیر راه و شهرسازی پیشنهاد کردیم یک خط ویژه هوایی برای استان بوشهر راه اندازی شود.

جمیری گفت: همچنین از وزیر اه خواستیم با دعوت از سرمایه گذاران توانمند برای سرمایه گذاری در این حوزه، امکانات مورد نیاز برای پاسخگویی به هم استانی‌ها و هموطنان عزیز مهیا شود که وزیر راه و شهرسازی نیز دستور مطالعات اولیه و امکان سنجی این برنامه را داد.

وی یکی از مسائل اصلی در استان را کمبود اعتبار برای تکمیل محورهای مواصلاتی نیمه کاره دانست و گفت: تسریع در اجرای قطعه دیلم – هندیجان از کریدور بزرگراهی نوار ساحلی جنوب کشور به منظور کاهش حجم ترافیکی و ارتقای سطح ایمنی آن ضروری است.

نماینده مردم بوشهر، گناوه و دیلم در مجلس شورای اسلامی افزود: تخصیص اعتبار برای تکمیل عملیات اجرایی روکش لایه دوم آسفالت و ایمن سازی قطعه انتهایی محور ساحلی بوشهر – گناوه در حد فاصل بندر ریگ به گناوه ضروری است.

وی گفت: در این نشست بر تخصیص اعتبار برای تکمیل عملیات اجرایی کریدور بزرگراهی نوار ساحلی جنوب کشور در باند دوم کنار گذر گناوه به طول چهار کیلومتر تاکید کردیم که وزیر راه نیز دستورات لازم را صادر کرد.

http://tejaratava.ir/?p=37601

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.