• امروز : جمعه - ۱۰ فروردین - ۱۴۰۳
6

امضای تفاهم نامه سرمایه گذاری با اتحادیه تعاونی های عمرانی تهران

  • کد خبر : 71306
  • ۰۳ دی ۱۴۰۱ - ۱۰:۰۲
امضای تفاهم نامه سرمایه گذاری با اتحادیه تعاونی های عمرانی تهران
پس از برگزاری فراخوان های اولیه سازمان در مراسمی در روز یکم دی ماه 1401 دومین تفاهم نامه سرمایه گذاری شهرداری کرمانشاه با اتحادیه تعاونی های عمرانی تهران به امضا رسید.

به گزارش تجارت آوا به نقل از روابط عمومی سازمان سرمایه گذاری و مشارکتهای مردمی شهرداری کرمانشاه این تفاهم نامه به منظور سرمایه گذاری در پروژه بزرگ چندمنظوره مجتمع میلاد واقع در ابتدای بلوار مصطفی امامی شهر کرمانشاه به امضا رسید.

🔹️دکتر نادر نوروزی شهردار کرمانشاه در این مراسم شهر کرمانشاه را با توجه به موقعیت ویژه آن در غرب کشور شهری بسیار مستعد برای سرمایه گذاری توصیف نمود که بدلیل ایفای نقش منطقه ای و جمعیت قابل توجه حوزه نفوذ آن، سرمایه گذاری در موضوعات متنوع را سودآور خواهد نمود.

🔹️در ادامه دکتر شهرام ماهان فر رئیس سازمان سرمایه گذاری و مشارکتهای مردمی شهرداری کرمانشاه موضوع تفاهم نامه را سرمایه گذاری اتحادیه تعاونی های عمرانی تهران در پروژه چندمنظوره درمانی-تجاری –اداری میلاد واقع در بلوار مصطفی امامی اعلام نمود که با زیربنایی بالغ بر ۶۶ هزار مترمربع، یکی از بزرگترین پروژه های چندمنظوره شهر کرمانشاه بشمار می رود. وی میزان سرمایه گذاری در این پروژه را در حدود یک هزار و یکصد و سی میلیارد تومان ذکر نمود که توسط سرمایه گذار در ساخت این مگاپروژه شهری هزینه خواهد شد.

🔹️دکتر خشایار باقرپور مدیرعامل اتحادیه تعاونی های عمرانی تهران سرمایه گذاری در این پروژه را نقطه عطف حضور بخش تعاون در پروژه های غرب کشور عنوان نمود و این پروژه را آغازی بر سرمایه گذاری های آتی اتحادیه در پروژه های شهر کرماشاه که توسط سازمان سرمایه گذاری و مشارکتهای مردی شهرداری کرمانشاه احصاء گردیده و بسته های جامع سرمایه گذاری برای آنها تدوین نموده ذکر کرد.

http://tejaratava.ir/?p=71306

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.