• امروز : پنج شنبه - ۹ فروردین - ۱۴۰۳
3

امضای تفاهم‌نامه شرکت فروشگاه‌های زنجیره‌ای رفاه و اپلیکیشن فون‌پی

  • کد خبر : 18582
  • ۱۷ فروردین ۱۴۰۰ - ۱۸:۴۹
امضای تفاهم‌نامه شرکت فروشگاه‌های زنجیره‌ای رفاه و اپلیکیشن فون‌پی
شرکت فروشگاه‌های زنجیره‌ای رفاه و شرکت فون‌پی قرارداد همکاری امضا کردند.

به گزارش روابط‌عمومی شرکت فروشگاه‌های زنجیره‌ای رفاه، مراسم امضای تفاهم‌نامه همکاری میان شرکت فروشگاه‌های زنجیره‌ای رفاه و فون‌پی (شرکت راهکارهای همراه سارینا)، ۲۶اسفند‌ماه سال جاری با حضور دکتر رسول محمدی عضو هیات‌مدیره و مدیرعامل شرکت فروشگاه‌های زنجیره‌ای رفاه، مهدی برخورداری‌فیروزآبادی مدیرعامل فون‌پی، ابراهیم سوادی‌نژاد بنیانگذار فون‌پی و جمعی از مدیران بلندپایه طرفین قرارداد در محل ستاد مرکزی این بنگاه اقتصادی خصوصی برگزار شد.

تقویت زیرساخت‌های فناوری و ورود به عرصه‌های جدید نوآوری در حوزه فروشگاهی با توجه به تعهدات و موارد توافق‌شده، ازجمله مفاد قرارداد همکاری رفاه و سرویس و اپلیکیشن آنلاین فون‌پی است.

رسول محمدی، عضو هیأت‌مدیره و مدیرعامل شرکت فروشگاه‌های زنجیره‌ای رفاه ابراز امیدواری کرد با شکل‌گیری این همکاری، زمینه‌های توسعه توانمندی‌های رفاه برای برطرف کردن نیازهای پرداخت به شکل مطلوبی برطرف شود.

مهدی برخورداری‌فیروزآبادی، مدیرعامل اپلیکیشن فون‌پی با ابراز خرسندی از انعقاد این قرارداد خاطرنشان کرد: «در یک سال اخیر ما به صورت جدی به دنبال آن بودیم تا خدمات خود را در حوزه‌های دیگر پرداخت نیز گسترش دهیم. پیرو این همکاری و طی یک برنامه مشخص، در فاز اول فون‌پی ارائه خدمات خود در قالب کارت خرید را با همکاری شبکه بانکی دنبال خواهد کرد. کارت خرید رفاه امکان استفاده از خدمات متنوع، تسهیلات و تخفیفات را در مراکز طرف قرارداد فروشگاه‌های رفاه و همچنین شعب این بنگاه اقتصادی خصوصی در سراسر کشور فراهم می‌کند و در آینده زمینه ارائه خدمت بازگشت وجه نقد برای کاربران میسر خواهد شد.

گفتنی است در سال‌های اخیر شرکت رفاه به‌عنوان یک بنگاه اقتصادی خصوصی با ارگان‌ها، سازمان‌ها و شرکت‌های بزرگ دولتی و خصوصی قرارداد همکاری امضا کرده است که از میان آنها می‌توان به قوه قضاییه، صندوق بازنشستگی کشوری، بانک ملی ایران در قالب اجرای طرح یاری، سازمان بهزیستی، سازمان غذا و دارو، بانک‌های معتبر کشور، همراه اول و شرکت ارتباطات مبین‌نت، مجتمع تجارت جهانی فردوسی،شرکت ملی پست ایران، بانک پارسیان، شرکت تخفیفان(نت‌برگ) و… اشاره کرد. امروزه این ظرفیت در فروشگاه‌های رفاه ایجاد شده که در مقیاس کشوری بتواند همکاری کاربردی و موثری را در جهت اعتلای اقتصادی و رفاهی مردم با شرکت‌ها، مجتمع‌ها و سازمان‌های کلیدی و مهم کشور داشته باشد.

http://tejaratava.ir/?p=18582

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.