• امروز : شنبه - ۱ اردیبهشت - ۱۴۰۳
3

الزامات بانکداری دیجیتال بانک توسعه تعاون تکمیل می شود

  • کد خبر : 83390
  • ۰۹ اردیبهشت ۱۴۰۲ - ۱۴:۵۰
الزامات بانکداری دیجیتال بانک توسعه تعاون تکمیل می شود

مدیر عامل بانک توسعه تعاون اعلام داشت الزامات و زیرساخت های مورد نیاز بانکداری دیجیتال بانک توسعه تعاون در حال تکمیل است.

به گزارش تجارت آوا به نقل از روابط عمومی بانک توسعه تعاون، محمد شیخ حسینی مدیر عامل بانک توسعه تعاون در بازدید از پروژه های فناروی بانک اظهار داشت: بانکداری و فناوری به عنوان دو دانش و صنعت مهم موجبات رشد و گسترش هم را فراهم آورده اند.
وی افزود: جدیدترین تکنولوژی ها در صنعت بانکداری نوین بروز پیدا نموده است و در واقع بانکداری عرصه ای مهم برای ارائه فناوری های مدرن است.
مدیر عامل بانک توسعه تعاون گفت: ارائه خدمات در مقیاس گسترده به جامعه هدف و قدرت تحلیل بدون عیب داده ها ، ایجاد و محافظت از بانک های اطلاعاتی گسترده مرتبط با مشتریان و شرکت ها از جمله خدماتی است که فناوری اطلاعات و ابزارهای نوین به بانک ارائه می دهد.
وی ادامه داد: فناوری موجب تغییرات شگرف در نحوه ارائه خدمات نیز شده است و با پیشرفت روش ها و بکارگیری فرآیندهای جدید، امکان سفارشی سازی خدمات و توجه کامل به نیاز مشتریان فراهم شده است.
شیخ حسینی تاکید کرد: بانک توسعه تعاون تحول دیجیتال را به عنوان یکی از مهترین محورهای تحول در دستور کار قرار داده است و با تلاش همکاران این هدف قابل تصور است که حجم عملیات بانکی به دو و سه برابر افزایش یابد.
وی تصریح کرد: عملیات تجهیز و تخصیص منابع از طریق روش های نوین برآمده از مهندسی مالی نیز در سطح و کیفیت بالاتری قابل انجام است و نگاه سنتی و متعارف بانکداری به تنهایی پاسخگوی نیاز بازار و جامعه هدف نیست.
مدیر عامل بانک توسعه تعاون گفت: بارها تاکید شده است که مهمتراز سرمایه، فناوری و ابزار، نیروی انسانی ارزشمند و مجرب و متخصص و هوشمند است که موجبات رشد و تعالی را فراهم می آورد و به همین دلیل تاکید بر نقش مهم سرمایه انسانی کماکان در راس برنامه ها و اقدامات بانک است.
مدیر عامل بانک توسعه تعاون از نزدیک در جریان روند اجرایی پروژه های شرکت سامانه متمرکز الکترونیک توسعه تعاون (سمات) و امور فناوری بانک قرار گرفت.
محمد شیخ حسینی مدیر عامل بانک توسعه تعاون به همراه سید باقر فتاحی رئیس هیات مدیره و معاونین با حضور در پارک فناوری از روند اجرایی ساختمان سامانه متمرکز الکترونیک توسعه تعاون بازدید به عمل آورد.
محمد شیخ حسینی گفت: تجهیز و بهره برداری بهینه از امکانات و زیرساخت های فناورانه بانک بسیار حائز اهمیت است و در شرایط کنونی که ارکان های اقتصاد بر پایه زیر ساخت های الکترونیک شکل گرفته است نقش مهمی را در راستای اهداف بانک و همچنین ارائه مطلوب تر خدمات ایمن به مشتریان و تعاونگران ایفا می نماید.
وی ادامه داد: حضور در پارک فناوری به عنوان یکی از قطب های مهم فناوری کشور تصمیمی هوشمندانه بوده است و بسیاری از ارکان مهم اقتصادی کشور در این پارک حضور دارند و حضور بانک و سمات در این مرکز می تواند به نمایندگی از بخش تعاون در تکمیل اقدامات اقتصادی کشور مثمر ثمر باشد.
‏وی گفت: پارک فناوری ،محل اجتماع بسیاری از شرکت های فناوری می باشد که شرکت سمات به عنوان شرکت تابعه بانک توسعه تعاون جهت پیشبرد اقدامات فناورانه در حوزه گسترش بانکداری دیجیتال و زیر ساخت های الکترونیک در این مرکز حضور دارد.
لازم به ذکر است در این بازید ذوالفقاری معاون مدیر عامل در امور مالی و پشتیبانی،شریفی معاون مدیر عامل در امور عملیات بانکی،بخشا سرپرست معاونت مدیر عامل در امور برنامه ریزی وفن آوری اطلاعات،حسینی مطلق سرپرست دفتر مرکزی حراست،یکتا مدیر امور فنآوری اطلاعات و ارتباطات و سلیمانی سرپرست شرکت سمات حضور داشتند.

http://tejaratava.ir/?p=83390

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.