• امروز : سه شنبه - ۴ اردیبهشت - ۱۴۰۳
3

اقداماتی که در زمینه خود کفایی صنعت خودرو انجام شده قابل تحسین است

  • کد خبر : 55590
  • ۲۳ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۴:۴۲
اقداماتی که در زمینه خود کفایی صنعت خودرو انجام شده قابل تحسین است

وزیر امور خارجه نیجریه به همراه هیاتی، از مرکز تحقیقات و نوآوری و خطوط تولید سایپا بازدید و از نزدیک در جریان توانمندی های این گروه خودروساز قرار گرفت.

به گزارش تجارت آوا به نقل از سایپانیوز، زبیرو دادا در حاشیه این بازدید گفت: ایران در زمینه خودروسازی پیشرفت خیلی خوبی دارد و عملکرد سایپا قابل تحسین است.

او افزود: میزان تولید خودرو در داخل کشور ایران بسیار چشمگیر است و داخلی سازی که در این زمینه انجام شده برای ما بسیار جذاب است.

زبیرو دادا در خصوص تیراژ بالا تولید محصولات خودرویی در حالی که ایران و صنعت خودروسازی آن در تحریم قرار دارد گفت: ضرب المثلی هست که می گوید، نیاز مادر اختراع است و این موضوع در ایران کاملا آشکار است و تاثیری که تحریم ها در ایران داشته این بوده که مردم این کشور با نگاه به توانمندی داخلی خود توانستند مشکلات و کمبودها را برطرف کنند و به این باور برسند که می توانند تمام مشکلات خود را برطرف کنند و بر روی پای خود بایستند و خودکفایی را به معنای واقعی معنا کردند.

او گفت: بر همین اساس امروز در بازدید دیدیم که با تمام مشکلاتی که از تحریم ها در این کشور ایجاد شده صنعت خودروسازی، همچنان با نگاه به توان داخلی توانسته است به تولید خود ادامه بدهد و تولید را افزایش دهد.

وزیر خارجه نیجریه گفت: تلاش برای رسیدن به خود کفایی در این ایران قابل تحسین است و اقداماتی که در این زمینه انجام شده بسیار ارزشمند است.

http://tejaratava.ir/?p=55590

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.