• امروز : جمعه - ۱۰ فروردین - ۱۴۰۳
4

افزایش ۱۱۷۲ میلیارد تومانی تراز عملیاتی با رشد ۴۴ درصدی بیمه آسیا در سال ۹۹

  • کد خبر : 18717
  • ۱۹ فروردین ۱۴۰۰ - ۱۷:۲۵
افزایش ۱۱۷۲ میلیارد تومانی تراز عملیاتی با رشد ۴۴ درصدی بیمه آسیا در سال ۹۹

بیمه آسیا با ثبت تراز عملیاتی مثبت سه هزار و ۸۴۰ میلیارد تومان در حالی سال ۹۹ را پشت سر گذشت که عملکرد مطلوب آن در عملیات بیمه گری باعث شد، یک هزار و ۱۷۲ میلیارد تومان تراز این شرکت نسبت سال ۹۸ افزایش یابد که حاکی از رشد چشمگیر ۴۴ درصدی است.

به گزارش تجارت آوا به نقل از بانکداری ایرانی، این شرکت بزرگ بورسی در طول ۱۲ ماه سال گذشته ۸ هزار و ۴۵۲ میلیارد تومان حق بیمه تولید کرد و ۴ هزار و ۶۱۲ میلیارد تومان خسارت پرداخت کرد که حاصل کار این شرکت بورسی در سال گذشته ثبت تراز مثبت ۳ هزار و ۸۴۰ میلیارد تومان بود که در مقایسه با سال ۹۸ بیش  از ۴۴ درصد افزایش داشته است.
بیمه آسیا در اسفندماه سال گذشته ۹۸۴ میلیارد تومان حق بیمه تولید کرد و ۷۰۱ میلیارد تومان از زیان بیمه شدگان این شرکت جبران کرد تا پرونده عملیات بیمه گری بزرگترین بیمه خصوصی کشور با تراز عملیاتی مثبت ۳ هزار و ۸۴۰ میلیارد تومان نسبت خسارت ۵۴٫۵۷ درصدی در سال ۹۹ بسته شود.
براساس این گزارش این شرکت بیمه ای در طول ۱۲ ماه سال گذشته ۸ هزار و ۴۵۲ میلیارد تومان حق بیمه تولید کرد که نسبت به سال قبل از آن بیش از ۴۱ درصد افزایش داشته است و ۴ هزار و ۶۱۲ میلیارد تومان خسارت پرداخت کرد که نسبت به سال قبل از آن ۳۸ رشد داشته است، حاصل کار این شرکت بورسی در سال گذشته ثبت تراز عملیاتی  مثبت ۳ هزار و ۸۴۰ میلیارد تومان بود .
بیمه آسیا در ۱۲ ماه سال ۹۸ تراز عملیاتی مثبت ۲ هزار و ۶۶۸ میلیارد تومان را ثبت کرده بود که حاصل تولید ۶ هزار میلیارد تومان حق بیمه و پرداخت ۳ هزار و ۳۳۲ میلیارد تومان خسارت بود .
این شرکت بیمه با کاهش سهم دو رشته پر ریسک ثالث و درمان و با افزایش سهم رشته های کم ریسک در پرتفوی خود و همچنین مدیریت و کنترل ریسک بیمه نامه با افزایش ۴۴ درصدی تراز عملیاتی در سال ۹۹ نسبت به سال ۹۸ روبرو شد و نسبت خسارت این شرکت هم از ۵۵٫۵۳ درصد در سال ۹۸ به ۵۴٫۵۷ درصد در سال ۹۹ کاهش یافت.

http://tejaratava.ir/?p=18717

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.