• امروز : جمعه - ۳۱ فروردین - ۱۴۰۳
7

افزایش چشمگیر کیفیت عملکرد نمایندگان بیمه معلم در ۱۴۰۰

  • کد خبر : 38103
  • ۲۴ آبان ۱۴۰۰ - ۱۳:۲۲
افزایش چشمگیر کیفیت عملکرد نمایندگان بیمه معلم در ۱۴۰۰

بر اساس سیستم ارزیابی عملکرد شبکه فروش بیمه معلم، تعداد نمایندگان با عملکرد مطلوب از ۲۲۸ نفر در اسفند ماه سال ۹۹ به ۲۹۷ نفر در مهرماه سال جاری افزایش یافته است .

به گزارش تجارت آوا به نقل از  روابط عمومی و به نقل از سرپرست معاونت مدیریت شبکه فروش بیمه معلم :
این شرکت بیمه‌ای جهت پالایش و رصد لحظه‌ای فعالیت شبکه فروش، رتبه‌بندی نمایندگان بر اساس رده‌بندی سبز، قرمز ، زرد را در دستور کار خود قرار داده است.
بر اساس این گزارش، نمایندگانی که براساس توازن پرتفوی و ارزیابی بهینه ریسک و مشتری‌مداری فعالیت کنند در محدوده سبز قرار می‌گیرند که این رده‌بندی سبب تشویق شبکه فروش، جهت بهبود رتبه خود میشود.

براساس مستندات رنکینگ ۷ ماه سال جاری :

تعداد نمایندگان سبز شرکت از ۲۲۸ نفر در رنکینگ اسفند سال ۹۹ به ۲۹۷ نفر در رنکینگ ۷ ماهه سال جاری رسیده است که بیانگر عملکرد مطلوب و رشد قابل توجه شبکه فروش بیمه معلم می‌باشد.
همچنین جدول رده‌بندی نمایندگان نشان می‌دهد، تعداد نمایندگان با عملکرد نه چندان مطلوب از ۸۲۶ نفر در اسفندماه ۹۹ به ۵۵۸ نفر در رنکینگ ۷ماهه سال جاری کاهش یافته است.
گفتنی است، افزایش چشمگیر نمایندگان سبز، کاهش قابل توجه نمایندگان قرمز و ارتقای ایشان به منطقه زرد در مدت اخیر به وضوح قابل ملاحظه است.
قابل ذکر است با برنامه‌ریزی معاونت توسعه بازار بیمه معلم همراه با کار تیمی مدیران شعب و ستادی / پیگیری مستمر برنامه‌های آموزشی ویژه کارشناسان و همکاری شبکه فروش، روند روبه رشد و مستمر تعداد نمایندگان سبز بیمه معلم را در پی داشته است.

• سبز : عملکرد مطلوب
• زرد: عملکرد قابل قبول
• قرمز : عملکرد نامطلوب

http://tejaratava.ir/?p=38103

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.