• امروز : جمعه - ۳۱ فروردین - ۱۴۰۳
2

افزایش عملکرد ۴۶ درصدی درآمد عملیاتی فولاد اکسین خوزستان محقق شد

  • کد خبر : 68169
  • ۲۵ آبان ۱۴۰۱ - ۱۲:۲۹
افزایش عملکرد ۴۶ درصدی درآمد عملیاتی فولاد اکسین خوزستان محقق شد

مدیر عامل شرکت فولاد اکسین خوزستان درخصوص درآمد عملیاتی کارخانه در شش ماهه اول سال جاری گفت: درآمد عملیاتی شش ماهه این شرکت نسبت به دوره مشابه سال گذشته رشدی معادل ۴۶ درصد و نسبت به بودجه مصوب معادل ۳۷ درصد را نشان می دهد.

احمد صادقیان مدیر عامل شرکت فولاد اکسین خوزستان در گفتگو با خبرنگار روابط عمومی شرکت درخصوص درآمد عملیاتی کارخانه در شش ماهه اول سال جاری گفت: بر اساس بودجه پیش بینی شده شرکت و شرایط بازار نسبت به خرید مواد اولیه مورد نیاز و همچنین فروش محصولات فولادی برنامه ریزی های لازم صورت گرفت که علی رغم کاهش جهانی قیمت محصولات فولادی، قطعی برق کارخانه در تابستان و کاهش ساعت تولید، افزایش هزینه های پرسنلی و سایر مشکلات سنواتی، درآمد عملیاتی شش ماهه این شرکت نسبت به دوره مشابه سال گذشته رشدی معادل ۴۶ درصد و نسبت به بودجه مصوب معادل ۳۷ درصد را نشان می دهد.

وی گفت: تغییر سیاست های کلان شرکت از فروش کارمزدی به مالکیتی و تنظیم بازار و استراتژی های جدید شامل افزایش فروش مستقیم، حذف واسطه ها، تغییر سبد محصولات به محصولات با ارزش افزوده بالاتر و انضباط مالی می توانند از عوامل بسیار مهم در تحقق این دستاورد باشد.

مدیر عامل شرکت فولاد اکسین خوزستان ادامه داد: وجود نیروی جوان و متخصص این شرکت در کنار موارد ذکر شده، از دیگر عوامل بسیار مهم در تحقق این امر بوده است.

وی افزود: این درحالیست که بالغ بر ۹۰ درصد محصولات تولیدی این شرکت ورق های API و آلیاژی خاص با ارزش افزوده بالا بوده و به نسبت سال گذشته رشد مناسبی داشته است.

مدیر عامل شرکت ادامه داد: محصولات جدید تولیدی در این شرکت تماماً وارداتی بوده که توسط متخصصان این شرکت در کشور بومی سازی شده اند که با این کار مقادیر قابل توجهی از خروج ارز جلوگیری شده است.

http://tejaratava.ir/?p=68169

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.