• امروز : جمعه - ۱۰ فروردین - ۱۴۰۳
8

افزایش رضایتمندی مشتریان اولویت فولاد مبارکه است

  • کد خبر : 42921
  • ۱۲ دی ۱۴۰۰ - ۱۷:۵۳
افزایش رضایتمندی مشتریان اولویت فولاد مبارکه است

معاون فروش شرکت فولاد مبارکه گفت: کسب رضایتمندی و تعامل سازنده با گروه مشتریان از مهم‌ترین اولویت‌های شرکت فولاد مبارکه در تامین محصولات شرکای کسب و کار ما است.

 به گزارش تجارت آوا به نقل از روابط عمومی شرکت فولاد مبارکه اصفهان،طهمورث جوانبخت معاون فروش فولاد مبارکه در نشست هم‌اندیشی مدیران این شرکت با شرکای کسب و کار اظهار کرد: برگزاری این نشست با مشتریان برای شرکت فولاد مبارکه اهمیت زیادی دارد اما شیوع ویروس کرونا از حدود ۲ سال گذشته تاکنون اجازه نداد نشست‌های هم‌اندیشی شرکت با مشتریان به صورت برگزار شود.

وی افزود: با بهبود وضعیت شیوع ویروس کرونا، این نشست با گروه مشتریان صنایع بسته‌بندی برگزار می‌شود و آگاهی از نقطه‌نظرات خریداران و مشتریان برای ما از اهمیت زیادی برخوردار است.

معاون فروش فولاد مبارکه خاطرنشان کرد: برگزاری نشست‌ها و ارائه نقطه‌نظرات مشتریان سبب خواهد شد که رضایتمندی مشتریان از خرید محصولات شرکت فولاد مبارکه افزایش یافته و زمینه تعاملات بیشتر شرکت با مشتریان بیش از پیش تقویت شود؛ در این نشست از تمام مشتریان خود می‌خواهیم تا مسائل مختلف خود با شرکت فولاد مبارکه را مطرح کنند تا این قطب صنعتی کشور بتواند در راستای رضایتمندی شرکای کسب و کار خود گام‌های اساسی بردارد.

در ادامه این نشست مشتریان گروه صنایع بسته بندی با معرفی خود مشکلات و مسائل مختلف و نیازهای شرکت‌های خود را مطرح کردند.

http://tejaratava.ir/?p=42921

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.