• امروز : جمعه - ۱۰ فروردین - ۱۴۰۳
1
به‌روزرسانی جدید برنامه کاربردی «تأمین من» از سوی سازمان تأمین‌اجتماعی منتشر شد

افزایش خدمات غیرحضوری قابل ارائه در “تأمین من” به ۴۸ خدمت

  • کد خبر : 86436
  • ۰۱ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۹:۲۶
افزایش خدمات غیرحضوری قابل ارائه در “تأمین من” به ۴۸ خدمت
سازمان تأمین‌اجتماعی اعلام کرد چهار خدمت جدید ویژه بیمه‌شدگان، بازنشستگان و کارفرمایان به فهرست خدمات قابل ارائه در برنامه کاربردی (اپلیکیشن) تلفن همراه «تأمین من» افزوده شد.

برنامه کاربردی تلفن همراه «تامین من» تنها برنامه کاربردی مورد تأیید سازمان تأمین‌اجتماعی برای ارائه خدمات غیرحضوری به مخاطبان این سازمان است که از سوی این سازمان در دو نسخه PWA وAndroid  برای بهره‌برداری عموم کاربران منتشر شده و قابل نصب روی تلفن‌های هوشمند و بهره‌گیری از خدمات آن، کاملاً رایگان است.

به گزارش تجارت آوا به نقل از روابط‌عمومی سازمان تأمین‌اجتماعی، درخواست برقراری مستمری توسط بازماندگان، درخواست برقراری مستمری بازنشستگی، معرفی نماینده اشخاص حقوقی توسط کارفرما و ارائه مفاصاحساب ماده ۳۸، خدمات جدیدی هستند که در به‌روزرسانی جدید به خدمات برنامه کاربردی تلفن همراه «تامین من» اضافه شده‌اند. با ارائه این خدمات چهارگانه، در مجموع ۴۸ خدمت غیرحضوری از طریق این برنامه کاربردی در اختیار کاربران قرار گرفته است.
این برنامه کاربردی در حال حاضر بیش از یک میلیون کاربر فعال دارد و از فروشگاه‌‌های مجازی (مانند بازار و مایکت) و نیز از سایت سازمان تأمین‌اجتماعی از طریق آدرس hamrah.tamin.ir  به صورت رایگان قابل دانلود و استفاده است. این برنامه قابل نصب روی گوشی تلفن همراه است و تمامی بیمه‌شدگان، بازنشستگان و کارفرمایان می‌توانند از طریق این برنامه، از خدمات غیرحضوری سازمان تأمین‌اجتماعی استفاده کنند. ویدئوهای آموزش نحوه استفاده از این اپلیکیشن نیز در همین نشانی قابل مشاهده و دریافت است.
برای استفاده از این اپلیکیشن؛ دارا بودن حساب کاربری در سامانه خدمات غیرحضوری تأمین‌اجتماعی به آدرس es.tamin.ir الزامی است. برای ثبت‌نام در سامانه خدمات غیرحضوری سازمان تأمین‌اجتماعی، متقاضیان پس از ورود به صفحه اصلی این سامانه می‌بایست از طریق انتخاب گزینه “ثبت‌نام” و ورود اطلاعات هویتی و شماره تلفن همراهی که مالکیت آن متعلق به فرد متقاضی باشد، اقدام کنند. فیلم‌های آموزشی نحوه ثبت‌نام و استفاده از خدمات غیرحضوری تأمین‌اجتماعی در سامانه خدمات غیرحضوری و همچنین در سایت رسمی سازمان تأمین‌اجتماعی به نشانی www.tamin.ir  در دسترس قرار دارد.

http://tejaratava.ir/?p=86436

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.