• امروز : شنبه - ۱ اردیبهشت - ۱۴۰۳
1

افزایش بهره‌وری در بیمه سینا با ارزیابی شایستگی مدیران

  • کد خبر : 75874
  • ۱۸ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۸:۱۱
افزایش بهره‌وری در بیمه سینا با ارزیابی شایستگی مدیران

کانون ارزیابی شایستگی های مدیران بیمه سینا برای ۱۶ نفر از روسای شعب طراحی و برگزار شد.

به گزارش تجارت آوا به نقل از روابط عمومی و امور بین الملل بیمه سینا؛ در دومین دوره برگزاری کانون ارزیابی شایستگی های مدیران، ۱۶ نفر از روسای شعب سراسر کشور به منظور احراز صلاحیت جهت انتصاب در پست رئیس شعبه شرکت و توسط تیم ارزیابان مرکز آموزش مطالعات و مشاوره سیاحتی گردشگران مورد سنجش قرار گرفتند.

ندا مرادی سرپرست مدیریت منابع انسانی بیمه سینا گفت، طراحی برنامه های آموزشی و توسعه‌ای برای مدیران در دستور کار کانون ارزیابی قرار دارد که در گام اول به منظور طراحی و اجرای ارزیابی شایستگی‌های عمومی مدیران، جلسات متعددی با مدیران و کارشناسان برگزار و در گام بعدی برای ۱۶ نفر از رؤسای شعب و برخی کارشناسان برنامه ریزی صورت پذیرفت.

سرپرست مدیریت منابع انسانی بیمه سینا افزود، سنجش و ارزیابی شایستگی­های رؤسای شعب در ۳ مرحله warm up­، ابزارها و آزمون­ها وwash up صورت گرفت که نتایج ارزیابی های انجام شده، بانک اطلاعاتی جامعی از توانمندی های کارکنان و ویژگی های شخصیتی آن ها در اختیار مدیران ارشد شرکت قرار می دهد که می توانند از این اطلاعات، افراد واجد شرایط خدمت در سمت های مدیریتی را برگزینند.

مرادی بیان داشت، در کانون های ارزیابی، افراد با قرار گرفتن در موقعیت های شبیه سازی شده و رویارویی با مسائل واقعی، از خود رفتارهایی بروز می‌دهند که بی‌شک مبنایی مطمئن‌تر برای شناخت عمیق آن ها است، این در حالی است که با مشاهده تحصیلات، تجربیات و آزمون‌های ساده، تنها قادر به شناخت حداقلی از آنها خواهیم بود.

وی تصریح کرد، طراحی، استقرار و اجرای منظم کانون ارزیابی شایستگی های عمومی و اختصاصی مدیران از عوامل مهم ایجاد تحول در بیمه سینا است که به طور مستقیم و غیرمستقیم منجر به افزایش بهره وری خواهد شد.

http://tejaratava.ir/?p=75874

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.