• امروز : شنبه - ۱ اردیبهشت - ۱۴۰۳
3

افتتاح ۸ طرح تولیدی، صنعتی و خدماتی پست بانک ایران در سفر وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات به کرمانشاه

  • کد خبر : 78056
  • ۰۶ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۳:۳۸
افتتاح ۸ طرح تولیدی، صنعتی و خدماتی پست بانک ایران در سفر وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات به کرمانشاه
در سفر پنجشنبه چهارم اسفند ماه وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات به استان کرمانشاه، هشت طرح تولیدی، صنعتی و خدماتی پست بانک ایران افتتاح و مورد بهره‌برداری قرار گرفت.

به گزارش تجارت آوا به نقل از اداره کل روابط عمومی پست بانک ایران، عیسی زارع پور در این سفر، هفت باجه بانکی روستایی، طرح تولیدی برش و بسته بندی کاغذ A4 از پلی کربنات و تولید دفترچه سیمی که با مشارکت پست بانک ایران راه اندازی و آماده بهره‌برداری شده بود را افتتاح کرد.
وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات در این سفر، هفت باجه بانکی روستایی، بابان یاور عزیزی، سیاه بید علیا، سه چک، شهرک صنعتی کرمانشاه، نسار دیره، شهرک دیره و سراب شوهان را به صورت آنلاین افتتاح و سپس ضمن حضور در مجتمع دانش بنیان کاغذ معدنی خسروی طرح تولیدی کاغذ از پلی کربنات و تولید دفترچه سیمی را که با مشارکت و پرداخت تسهیلات ۴۶۰ میلیارد ریالی از پست بانک ایران راه اندازی شده است را نیز رونمایی کرد.
این دو طرح که با مشارکت ۷۰ درصدی تسهیلات از پست بانک ایران به بهره‌برداری رسیده‌اند، برای ۶۰ نفر اشتغال ایجاد کرده است.
وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات در بدو ورود به این استان با همراهی محمد طیب صحرایی استاندار، معاونان وزیر، فاتح ملایی مدیر شعب پست بانک استان و سایر مدیران با حضور در گلزار شهدا، به مقام شامخ شهدای استان کرمانشاه ادای احترام کرد.
بر اساس این گزارش، زارع پور در این سفر، پروژه های ارتباطی جدید این استان که با اعتباری بیش از ۱۲۷ میلیارد و ۶۰۰ میلیون تومان احداث شده بود را رسما افتتاح کرد. این پروژه توسط پست بانک ایران، شرکت ملی پست، شرکت مخابرات ایران و اپراتورهای همراه اول، ایرانسل و رایتل احداث شده است که روز پنجشنبه توسط وزیر ارتباطات به طور مورد بهره برداری قرار گرفت.

http://tejaratava.ir/?p=78056

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.